Skip to main content

ben ik depri?

• August 24, 2026
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Ik ben een meisje van 12. Ik ben vroeger gepest heb daardoor een trauma en ben altijd onzeker. Er gaat heel veel goed in mijn leven. Soms voel ik me gewoon zo leeg en zo verdrietig. Ik ben ook al voor de eerste keer ongesteld geworden miss daarmee temaken. Maar ik heb het wel vaker

2 reacties

Katje1283
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 24, 2026

aww ik wordt bijna zelf depri door dit te lezen maar oké, zoals je zelf schreef gaat er ook heel veel goed in je leven dus geen enkele reden om je zo te voelen! maar nog het trauma ... ja die was ik eveb vervegeten, maar zoals ik altijd zeg 'trauma's zijn er om te overwinnen' ja oké dat zeg ik nooit maar je snapt me wel  😉 oftewel met een beetje steun kun je er ook wel overheen komen.

Ik ben zelf ook 12 en geloof me dit is één van de meest stomme jaren in een leven maar als je er doorheen bent wordt het vas alleen maar beter! 

- ik support je! Groetjes katje.

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 26, 2026

hi ​@iemand die iemand is enzovoort,

wat naar dat je je zo voelt zeg. ik hoop heel erg dat je je snel beter mag voelen. ik wil nog wel even zegen dat wat je beschrijft niet gelijk een depressie hoeft te zijn. maar het kan wel heel erg naar voelen. misschien als je het zeker zou willen weten kan je er met de huisarts over hebben. en het kan helpen om er over te praten.

veel liefs en een knuffel💗🫂

vie.