Skip to main content

hoi allemaal…

ik zit sinds mijn 9e al niet meer goed in mijn vel in verband met mijn verleden. het was een hele tijd weg maar nu ik in de 4e zit komt alles terug en ik kan het gewoon niet meer! ik wil wel met iemand gaan praten maar dan moet ik minstens 2 maanden wachten. ik denk niet dat ik nog zolang kan wachten en ik weet nu niet meer wat ik moet doen… ik zie het niet meer echt zitten. niet in de zin van ik ga zelfmoord plegen maar dat ik langzaam in elkaar zak en niet meer overeind kom. als ik alleen thuis ben of op mijn kamer zit kan ik alleen maar huilen… op school laat ik het niet echt merken want ik wil niet iemand anders tot last zijn. ik heb het er al met mijn moeder over gehad maar dat lucht helemaal niet op. het gaat heel slecht met me. het liefste zie ik niemand en ga ik gewoon de hele dag huilen maar dat kan natuurlijk niet, want dan zonder ik me teveel af… en kan het nog erger worden. ik wil helemaal niet depressief worden ik wil gewoon weer mezelf zijn!

alvast bedank...

Heey

Echt vervelend dat je je zo voelt.

Misschien helpt het om alsnog met iemand te gaan praten bijvoorbeeld een psycholoog. Je kan naar de huisarts gaan en de situatie uitleggen, hij/zij gaat je wss doorverwijzen. Je zei dat je dan 2 maanden moet wachten dus je kan dan in de tussentijd misschien ook met iemand op school praten? Bijv. een mentor/maatschappelijk werker/vertrouwenspersoon. Ook kan je je in de tussentijd focussen op dingen die je leuk vindt. Het idee dat je hulp gaat krijgen is wel fijn iig

sucxes

 


Reageer