Skip to main content
Vraag

ben ik depressief?

• April 21, 2025
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

May00
Forum|alt.badge.img+2

Ik voel de laatste tijd steeds minder de neiging om te glimlachen. Altijd wel beetje gehad mr nu steeds meer sinds een maand of zo. Ook doe ik dingen niet echt meer voor de lol meer voor afleiding. Ik krijg agressie aanvallen naar mijn ouders . En wil eigenlijk gewoon slapen en niet meer uit bed komen. Ook eet ik heel weinig en dan ineens heel veel . Gewoon een hele dag niks en dan De volgende dag een heel brood.ook slaap ik slecht soms hele nacht niet dan weer wel.heb ook suïcidale neigingen en het wordt steeds erger

2 reacties

Claire_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • April 21, 2025

Hoi ​ ​@May00 

Wat goed dat je naar forum bent gekomen en dit durft te vertellen. We zien dat je in een nogal lastige situatie zit.

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

Veel sterkte! 

Claire  (De Kindertelefoon)

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 22, 2025

Lieve May00 

Ik zou het tegen mensen die in je omgeving zijn zeggen, die je echt kunnen helpen. 

Verder zou ik je een virtuele knuffel geven, want die verdien je 💙.

Groetjes Loena