Skip to main content

Hey allemaal,

Ik heb het gevoel dat ik depressief ben alleen ik weet het niet zeker. Namelijk de laaste tijd boeit niks me meer,ik spijbel ook veel van school alleen het boeit mij gewoon niet. Ook moet ik random gaan huilen en voel ik me eenzaam.Ik word ook vaak boos en ga dan weer huilen.Ik weet alleen niet zeker of het een depressie is of iets  anders. 

Maar niemand begrijpt mij zelfs mijn psycholoog niet. Ze denken dat ik niks heb terwijl ik denk dat ik wel iets heb. 

Weet iemand misschien het?

Je zou eventueel naar een andere psycholoog kunnen gaan? Weet je ook hoe het komt waardoor je je zo rot voelt? Meestal heeft het wel een aanleiding. Als je dat weet, is het makkelijker om het op te lossen :)

Heyy, vind het echt stom voor je wat je meemaakt. Ik heb precies hetzelfde laatste tijd. Geen zin in school (stress bijvoorbeeld), geen zin om uit me kamer te komen, voel me alleen en heb het gevoel dat ik niemand heb om erover te praten en heel veel huilen over kleine dingetjes enzo. Ik wist ook niet of ik nou depressief was of niet.( weet het eig nog steeds niet helemaal zeker) het kan zijn dat je een burn-out heb. Dat is dat je gwn fysiek moe bent en geestelijk en gwn heel snel huilt. Je kan op internet zoeken naar de symptomen van een burn-out en kijken of ze een beetje kloppen bij jou. 

@meisje2910 ik denk zelf vanwege school sinds er niet zo leuke mensen zijn daar en ik heb daar ook geen vrienden. Ik werd zelf ook sinds de basisschool gepest en op de middelbare werd het allemaal maar erger alsof iedereen me niet mag.

Dankjewel voor je reactie trouwens :)

Groetjes Anoniem1000

Hooii daar ben ik weer.
Ik weet wat je misschien hebt. Mijn moeder had het er laatst over en het klonk een beetje zoals hoe jij je voelt. Het heet ‘levensmoe’.  Het is geen depressie maar lijkt er wel op. Je hebt dan dus nergens zin in; eigenlijk precies hoe jij het omschreef. 
Ik hoop dat dit heeft geholpen! xx

Reageer