Ben ik depressief?

  • 1 March 2024
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Badge

Ik 14 jaar,

Ik voel me nu al een aantal maanden best treurig en niet meer gelukkig als ik dingen doe die me eerst wel blij maakte zoals gamen of iets van een serie kijken en zelfs sporten maakt me niet meer zo blij als eerst.

Eigenlijk het enige waar ik nog een beetje blij van word is als ik bij mn vriendin ben (niet stel gwn best-girlfriend) maar ik begrijp ook niet waarom ik rond haar nog een beetje wat zin in het leven zie, ik heb de afgelopen tijd opnieuw weer de gedachtes gekregen van wat als ik mezelf gwn kill wat maakt het eigenlijk nog uit als ik leef. De grootste rede dat ik eigenlijk dit gesprek opstelde was omdat dit me nogal zwaar irriteert in mijn persoonlijke leven en ook in mn school (ik deed daar zoiezo niet super) dus vroeg ik me af of iemand die depressief is of was me mss kon helpen met wat meer helderheid kan krijgen in mn situatie.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Misschien helpt het als je er eens over praat met de Kindertelefoon? Of neem iemand in vertrouwen waar je dit bij kwijt kunt. Alleen al jezelf kunnen uiten helpt vaak. En natuurlijk hoop ik dat er meer mensen reageren! In ieder geval is het wel fijn om je gevoelens te kunnen uiten! Sterke!

Liefs, Tover xxx

Reageer