Vraag

Ben ik depressief?

  • 25 January 2024
  • 202 reacties
  • 2786 Bekeken


Toon eerste bericht

202 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Het gesprek is 15 april:)

Het gaat wel goed, ik ben vandaag bij vrienden van mijn moeder op bezoek geweest (doen we elk jaar ivm suikerfeest en is heel gezellig, maar ik doe zelf niet aan vasten). Ik ben wel erg moe... Bij groepstherapie ben ik heel erg bezig met wat er gebeurt zeg maar en ga ik daarover nadenken enzo en dat is heel vermoeiend:( Ik moet dan ook vroeg opstaan en ik ben dat nog niet zo gewend. 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Veel succes lieve @Jesse08!

Ik duim echt voor je!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse08 , iik vind het knap hoe je alles oppakt en aanpakt, ik wil je nog even een hug sturen en ik weet zeker dat jij dit gaat kunnen ! Sterk dat je vroeg opstaat en zelf wilt wennen enzo.  Ik leef mee !

Liefs, Tover xxx😘

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Jesse08!

Aha oké! Dat is al bijna gelukkig!😃

Fijn dat het goed gaat met je! En leuk dat je vandaag en leuke dag hebt gehad bij vrienden van je moeder!

Ik snap dat dat heel erg vermoeiend is al dat nadenken dat heb ik zelf ook wel een beetje. Misschien werkt het om je om je ademhaling te gaan focussen als je merkt dat je weer gaat piekeren?

Je bent echt super goed bezig en wij zijn allemaal super trots op je!🥰

Dikke knuffel en veel liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +7

Ahh dankjewel @Wees Jezelf Bij Noah @Tover01 😘❤️

Reputatie 7
Badge +12

😘

Reputatie 7
Badge +7

Dankjewel @ItsJustMe !❤️

Ik had een tijdje last van benauwdheid en die oefeningen die ik toen moest doen zijn een beetje opvallend(maar het gaat nu wel een stuk beter gelukkig:)), en ik wil ook niet weer een verkeerde manier van ademen gaan aanleren dus dat doe ik nu liever niet. Maar wel bedankt:)

 

Reputatie 7
Badge +5

@Jesse08 Ooh dat is lastig dan is het idd beter om dat even niet te doen want je moet idd niet weer verkeerd gaan ademhalen! Gelukkig gaat het wel beter met je benauwdheid!🙂

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +7

Hey iedereen,

Ik ben vandaag ook op een andere school gaan kijken (die nu wel vol is) en de sfeer was wel fijn en veel kinderen leken me wel aardig maar de kans dat er volgend jaar wel plek is is heel erg klein. Dat wisten we eig al maar mijn moeder wou toch kijken voor als ik er volgend jaar toch heen kan. Maandag ga ik dus nog naar die andere school waar wrs wel gewoon plek is. Ik hoop dat het daar ook fijn is en laat het weten 🙂

@ItsJustMe Het valt echt heel erg mee met hoe erg je merkt dat mensen op speciaal onderwijs problemen hebben, bij sommige wel natuurlijk maar heel veel mensen zijn ook gewoon wel vlot en aardig. Dus maak je daar niet zo druk om:) Ik denk dat speciaal onderwijs wel bij je past.

 

Reputatie 7
Badge +12

Wat fijn @Jesse08!

Wat vond je het leukste daar? En wat vond je het grootste verschil?

Wil je nog dingen weten?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

@Wees Jezelf Bij Noah Het is gewoon veel rustiger dan op een normale school en dat is wel fijn. En hoe ze onderling met elkaar praten gaat er wel wat vriendelijker aan toe😉 (van wat ik heb gezien natuurlijk, op elke school zijn wel vervelende mensen denk ik;))  

Verder hoef ik niet zo veel te weten hoor, ik zie maandag wel hoe die school is en ik wacht het gewoon wel af:) 

Reputatie 7
Badge +5

Hii lieve @Jesse08!

Wat leuk dat je vandaag ook op een andere school bent gaan kijken! Misschien is dat niet de school waar je heen gaat, maar alvast wat ervaring hebben in hoe het op het speciaal onderwijs gaat is altijd fijn! :)

Aan de verhalen die ik tot nu toe heb gelezen hier van jullie denk ik ook dat speciaal onderwijs wel beter bij me past en jullie ervaringen stellen met gerust en maak me er allemaal wat minder druk om. Thanks voor het taggen!🙂

Alvast veel succes maandag met het gesprek! Komt allemaal goed daar vertrouw ik op!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +7

Dankjewel lieve @ItsJustMe :)

Reputatie 7
Badge +12

@Jesse08 

Fijn dat het rustig is!

Veel succes maandag!

Dat ze rustiger en vriendelijker praten is fijn, alleen besef wel dat ieder kind anders is en dat dat gewoon een glimp is.

 

@ItsJustMe 

Speciaal onderwijs is gewoon een stuk rustiger en daar houden ze oom meer rekening met je.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

(ook)

Reputatie 7
Badge +7

Ja, dat weet ik ook wel @Wees Jezelf Bij Noah :) Geen zorgen! 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil dit ook nog wel zeggen 😊 Het ging een tijdje slechter (en nog steeds wisseld het wel) maar ik heb echt momenten dat ik me zoveel beter en gelukkiger voel dan in eig heel lang niet heb gehad!

En dat komt eig ook heel erg door mensen op het forum:) Sommige mensen zijn echt enorm lief en dat maakt me zo blij! Ik ben ook gewoon wat sterker geworden en durf ook wat gevoeligere dingen te zeggen zeg maar, ik was eerst een beetje terughoudend. 

Reputatie 7
Badge +14

@Jesse08  lief, fijn en ik gun het je heel erg! ♥️♥️😘😘Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

@Jesse08 Echt super om te lezen dat je je een stuk beter en sterker voelt dat is je echt enorm gegund! En wat fijn om te lezen dat het forum je daar ook bij heeft geholpen! Ben echt super blij voor je! Ga zo door!❤️😘

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +5

Heyy @Jesse08!

Wou je nog veel succes wensen voor het gesprek op je school morgen! Ik hoop dat je wat meer te weten komt over hoe het op de school gaat en over wanneer je kan starten! Ik duim voor je!🥰

Liefs van ItsJustMe! <3

Reputatie 7
Badge +7

Dat is lief @ItsJustMe , dankjewel 😘

Reputatie 7
Badge +7

Hey lieve iedereen!

Het gesprek ging goed! Ze moet het eerst nog met de directeur overleggen maar de kans is heel groot dat het wel word goedgekeurd en dan kan ik misschien na de meivakantie al beginnen 🙂 Mijn oude Nederlands docent werkt nu op die school en ik kwam haar tegen, ze is super aardig dus ik vind het niet erg 😉

Groepstherapie stopt dan wanneer ik naar die school kan dus dat is fijn.

Ik houd jullie op de hoogte!

 

Reputatie 7
Badge +5

@Jesse08 Super fijn dat het gesprek goed is gegaan en wat fijn dat je misschien al na de meivakantie kan beginnen! En fijn dat je ook al een docent kent op die school die je aardig vindt dat lijkt me erg prettig voor je.

Ik hoop dat je snel wat meer hoort over wanneer je kan starten! Je bent echt super goed bezig ben echt trots op je!💪

Ben je ook nog van plan om op scouting te gaan eigenlijk? Of is dat misschien een idee voor later?

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ItsJustMe ,

Ik weet het niet zo goed, als ik weer naar school ga is het misschien een beetje veel . Ik wacht school wel af en misschien dat ik het dan alsnog doe 🙂 

 

Reputatie 7
Badge +12

Fijn @Jesse08!

Als je vragen hebt over school mag je die altijd stellen in mijn topic. Als je daar op school zit, vertel je dan hoe het daar is?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer