Skip to main content
Vraag

Ben ik depressief?

  • 25 January 2024
  • 498 reacties
  • 6365 Bekeken

Hoi lieve iedereen,

Ik verveel me eigenlijk elke dag enorm. Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen, en ik ben ook een beetje gevoelloos, ik ben eigenlijk bijna nooit meer echt blij maar ook niet heel vaak verdrietig.

Op school gaat het nu wel oké, ik ga vanaf volgende week 4 per week, maar als ik bv met mijn docent een gesprek heb is dat heel ongemakkelijk omdat ik gewoon te gespannen ben. Ik weet echt niet hoe ik daar mee om moet gaan. 

En ik heb ook gewoon niet zoveel contact, ik heb met de meeste vrienden bijna geen contact meer maar heb ook nooit echt een klik met hun gehad. Ik heb dan ook niet zoveel behoefte om nog contact met hun te hebben, omdat het toch niet leuk is en ik het gevoel heb dat ze ook niet echt contact willen.

 

Hey lieve @Jesse08 

Ik hoop dat het je lukt. Alles moet stapje voor stapje hè!

Heb je tips nodig? Ik heb er namelijk wel een paar.

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi lieve @NoahLovesYou ,

Altijd welkom natuurlijk!❤️🙂

En dankjewel @Tinkerbell en @ItsJustMe . 😘


Hoi lieve iedereen,

Even een update. 🙂 Ik had gisteren een adviesgesprek bij de psycholoog, en het advies van die opname blijft staan, maar de wachttijd is 1 jaar en 7  weken… 

Verder stopt het voorlopig gewoon even, omdat ik er echt wel klaar mee ben, en ze me eigenlijk niet echt kunnen helpen. Gesprekken kan wel, maar dat heb ik nu wel vaak genoeg gehad, en heeft niks geholpen. En vandaag was ik ook weer bij de dietist en heb nu ook even geen vervolgafspraak meer, omdat die nu ook even niet zoveel kan.. En ze willen allebei nog wel doorgaan, maar dan blijf ik in herhaling vallen met dingen die niet helpen..

Liefs. ❤️


Heyy lieve @Jesse08,

Snap dat je voor nu stopt met de gesprekken en de diëtist echt jammer dat het je niet heeft geholpen.. Hoe voel je je er nu bij dat alles nu even stopt?  Een wachttijd van ruim 1 jaar is ook wel erg lang zeg.. Sta je nu al wel op de wachtlijst ingeschreven voor de opname of nog niet?

Ik vind trouwens echt dat je goed bezig bent ben echt trots op je! Knuffel van mij!💖🍀

Liefs, ItsJustMe <3


Hoi lieve @ItsJustMe ,

Dankjewel, jij een dikke knuffel terug hoor. ❤️

En ik vind het oké dat het stopt nu, het duurde gewoon te lang en het had geen zin meer.

Over die opname ging ze nog wel even bespreken met de kinderarts, maar daarna zou het ze regelen. Dan sta ik iig op de wachtlijst, en als het dan toch niet meer hoeft ofzo kan ik er altijd nog af. Miss heeft ze het nu ook al gedaan, maar weet ik niet. 

Liefs.

 


Hoi lieve iedereen,

Ik heb vandaag en gesprek met mijn nieuwe mentor gehad en hij is een stuk aardiger dan die van vorig jaar. :)

Ik begin woensdag weer, en in de klas zitten 10 leerlingen. Gelukkig hoef ik nog niet volle dagen (want dat lukt echt nog niet…) maar wat precies mijn rooster word moet hij nog overleggen, en is ook een beetje uitproberen wat gaat. Gym hoeft sowieso nog niet gelukkig. :)

Ik houd jullie wel op de hoogte. 🙂

Liefs.


Heyy lieve @J15 ,

Wat fijn om te horen! En idd fijn dat je niet de hele dag hoeft.  Ook mooi dat er 10 mensen in de klas zitten. Heel veel succes woensdag!  Hoop dat het goed zal gaan!!😘🍀🍀 Heb je wel weer zin in school? 

Liefs van mij 💓


Heyy lieve @J15,

Wat fijn dat je nieuwe mentor aardiger is dan die van vorig jaar! Het is fijn dat je nu al een fijne klik met hem hebt! :)

Veel succes alvast met school woensdag! Ik hoop dat je een fijne klas hebt en hoop dat het allemaal goed zal gaan!❤️

Liefs van mij <3


Hoi lieve @ItsJustMe @Tinkerbell ,

Dankjewel. 😘

@Tinkerbell , Ja, wel een beetje, maar ik kijk er ook wel tegenop.. Ik hoop dat ik contact maak en de klas en daarom heb ik er wel zin in, maar ben ook een beetje bang dat het weer geen fijne klas is en het fysiek ook gewoon niet echt goed gaat.. Voor de vakantie ging ik 3 uur per dag (en een uur fietsen) en dat was al best pittig, dus was blij dat het vakantie was.. Maar ben nu een beetje bang dat het nog steeds zo gaat en ja dat ze me wel steeds meer gaan verplichten.. En ik heb geen flauw idee wanneer het weer wat beter gaat en de arts ook niet echt, dus dat is wel frustrerend.

Liefs.


Ah.. lieve @J15   dat snap ik wel dat je er ook wel tegenop ziet... hoop echt dat het goed zal gaan. Aan jou zal het zeker niet liggen, je bent écht een onwijs  lief persoon...🙃💖

Nogmaals  heel veel succes morgen! 🍀❤️🍀

Liefs van mij 


Dankjewel lieve @Tinkerbell 😘 Jij ook. ❤️❤️


@J15 Snap dat gevoel dat je er tegenop ziet ook erg goed.. Ik hoop echt dat het goed zal gaan allemaal en geef het wel aan bij je mentor als het je te veel is of als het niet zo lekker gaat! En hoop ook echt dat je een fijne klas krijgt met leuke mensen! Succes morgen ik denk aan je!🍀💖

Liefs van mij <3


Dankjewel @ItsJustMe , heel lief. :)


Hoi lieve @J15 

Ik snap dat je er tegen op ziet. Dat is heel begrijpelijk. Heb je een andere klas dan vorig jaar?

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi lieve @NoahLovesYou ,

Ja, op 1 of 2 mensen na gelukkig wel. :)

Liefs.


Heyy lieve @J15 ,

Hoe ging het vandaag op school? Is de klas nu wel fijn? Sorry als dit miss overkomt als zeuren! 😘

Liefs van mij ❤️🍀


Ahh nee hoor je zeurt absoluut niet @Tinkerbell , maar ben nu nogal moe (sinds bijna een jaar weer zo vroeg opgestaan. 🙃),  maar ik ga uitgebreid reageren!! En morgen heb ik vast weer wat meer te vertellen dan vandaag. 😉

Liefs.


Begrijpelijk dat je moe bent na vandaag! Lekker rustig aan doen vanavond en lekker slapen straks we horen je verhaal wel wanneer je er weer aan toe bent!👍

Ik hoop iig wel dat alles goed is gegaan!❤️🤗

Liefs van mij <3


Hoi lieve @Tinkerbell @ItsJustMe ,

Gisteren was ik 3 uur en vandaag 4, wat best vermoeiend was, gisteren na school was ik behoorlijk op en nu ook wel.. 

De klas is óke, wat rustiger dan vorig jaar, maar ik had tot nu toe niet echt een klik met iemand. 2 mensen vroeg ik wel wat, en ik kreeg wel antwoord terug, maar daarna stopte het gesprek weer, wat ik vorig jaar ook bij 2 mensen had… De pauze is in 1 lokaal met de hele school en het is heel vol en lawaaiig, dat is niet echt fijn… Ik had gisteren even met mijn Nederlands docent gepraat en moest echt hard praten dat ze mij verstond.. :(

Ik ben bang dat ik niet echt ga klikken met iemand, maar ik zie wel.. Ik zou miss scouting nog wel willen, maar school vraagt fysiek al best veel dus op dit moment even niet.

Liefs.

(tekst voor de zekerheid door mezelf aangepast ivm regel 5 : wil niet dat dit óók gesloten wordt)


Heyy lieve @J15,

Fijn dat je klas iig wel oké is! :)

Ik hoop ook dat je wel gaat klikken met iemand in je klas. Misschien kan je proberen om toch een beetje contact te blijven zoeken met die 2 mensen als je die aardig vind? Dan wordt het voor hun misschien ook steeds wat makkelijker om een gesprekje te beginnen.

Wel jammer dat de pauze zo luidruchtig is.. Hopelijk wordt dat later minder een hele school in 1 lokaal lijkt me ook best druk.. Zitten er veel leerlingen op je school?

Maar rustig aan nu je hebt het goed gedaan!🙂 Moet je deze week nog vaker naar school?

Liefs,ItsJustMe <3


Hey! Veel sterkte en alle moed en goeds!! Ik hoop dat alle steun je toch verder helpt en dat het allemaal zin had! Neem de adviezen mee en kijk alle lieve tips nog vaak terug als je het nodig hebt!  En wie weet....…

♥️ Liefs Tover xxx


Heyy

Helemaal eens met @Tover01!

Als je dit nog leest ik wens je ook veel liefs en goeds toe voor de toekomst en ik hoop dat je je draai weer gaat vinden in het leven! Je bent echt een lieve jongen en jij komt er echt wel daar heb ik het volle vertrouwen in!❤️

Liefs, ItsJustMe <3


Ik sluit me aan bij @Tover01 en @ItsJustMe 

Ik wens je heel veel succes en geluk toe. Bedankt voor al je goede reacties. Je gaat gemist worden hier.

Een big hug van mij.


Reageer