Vraag

Ben ik depressief?

  • 25 January 2024
  • 472 reacties
  • 5854 Bekeken

Toon eerste bericht

472 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dankje lieve @Tinkerbell ♥️😘

Ik wil het best delen... Maar het lukt niet.. ik kan het gewoon niet uitleggen en voel me echt moe, op, en kan me nergens op concentreren.

Reputatie 7
Badge +5

Dat is niet erg als het niet lukt, weet in elk geval dat we er zijn wanneer het wel lukt of er iets anders is....Verder begrijp ik je wel hoor 😘💗

Reputatie 7
Badge +18

Hey @Jesse08 Wat vervelend man dat je je nu rot voelt. Dat je het niet kunt uitleggen is niet erg en je hoeft nooit sorry te zeggen voor iets minde actief zijn. 
Ik denk aan je en hoop dat je je snel weer wat beter mag voelen.

Reputatie 7
Badge +11

Hey lieve @Jesse08,

Echt naar dat je je zo rot voelt.. Het maakt echt niet uit dat je je gevoelens niet kan uitleggen hoor en je hoeft echt geen sorry te zeggen voor dat je wat minder actief bent! 

Ik hoop echt dat je je snel weer wat beter gaat voelen! Pas goed op jezelf lieve jongen wij denken aan je!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Jesse08 

Na de 403 reacties ga ik ook maar even antwoorden.

Depressief zijn is echt heel vervelend. Ik heb op mijn achtste al een burn-out gehad. Dat is wel iets anders dan depressief zijn. Elke avond in bed keihard janken dat ik niet goed genoeg was en zo. En lopen tot je in elkaar zakt. Op je kamer iets doen tot je op je bureaustoel in slaap valt. Dat was echt een hele heftige tijd. Ik heb professionele hulp gekregen en nu bijna 5 jaar later gaat het heel goed :). Praat er met iemand over. Je mentor, je ouders of desnoods de Kindertelefoon. Dan kom je toch een stapje verder. 
Misschien moet je ook eens beginnen met een dagboek. Sorry, dit is misschien voor jouw heel akward, maar het helpt fantastisch. 
Hopelijk helpt dit jouw een beetje!

Liefs Anoniema

Reputatie 7
Badge +10

Dankjewel lieve mensen 😘

@Anoniema ,ik heb wel een psycholoog nu en gelukkig ook wel wat vrienden waar ik het tegen kan zeggen (de meeste wel online maar ja..) maar op dit moment is dat even te vermoeiend, het lukt nu even niet goed.. Ik ga vandaag maar wat eerder slapen hoop dat het morgen beter gaat...

Reputatie 7
Badge +11

Heyy lieve @Jesse08,

Heb je vannacht goed geslapen en hoe voel je je vandaag? Ik hoop echt dat je je wat beter voelde vandaag dat gun ik je echt enorm!❤️

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +10

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Lief dat je het vraagt! ❤

Ik heb wel redelijk geslapen, ik voel me nu ook wel wat beter. Gisteren gingen we naar vrienden van mijn moeder dus dat was sws best vermoeiend (7 uur in de auto gezeten.😬), miss dat het ook een beetje daardoor kwam.

Reputatie 7
Badge +5

Heyy lieve @Jesse08 ,

Fijn dat je je wel wat beter dan gister voelt en je wel redelijk hebt geslapen, gelukkig maar :). Maar hoop voor je dat dat ook een beetje zo blijft! ❤🍀

Liefs van mij 💗😘

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse08  gelukkig dat je je wat beter voelt! 7 uur in de auto is ook wel een flinke stuk hoor haha.  Hopelijk blijft het de positieve kant op gaan voor jou! 😘

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Gelukkig voel je je wat beter lieve @Jesse08! 7 uur in de auto zitten is idd ook wel heel lang logisch dat je daar moe van was!😅

Ik hoop echt dat je je nu iedere dag weer wat beter gaat voelen!💪❤️🍀

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +14

Fijn @Jesse08!

Hopelijk gaat het vandaag ook goed!

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +11

Heyy @Jesse08,

Hoe gaat het nu met je? Hoop echt dat je je weer wat beter voelt!

Liefs van ItsJustMe💗

Reputatie 7
Badge +10

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Het gaat wel oké, niet super goed, maar iig wel beter dan vorige week. :)

Reputatie 7
Badge +10

Hoi iedereen,

Ik heb eerder wat gezegd dat ik wel leuk contact had met iemand online, maar dat werd eigenlijk steeds minder. Voorlopig wil ze nu ook even geen contact meer (ook met iemand anders niet) dus dat is wel jammer…

Tot nu toe gaat online contact hebben met mensen gewoon niet heel soepel… Ik wil graag ook een keer met iemand in het echt afspreken (wel als ik langer contact met hun heb natuurlijk, en ik ben voorzichtig dus gwn in de stad enzo op plekken waar veel mensen zijn), maar bij 3 mensen die dat wel wouden was er wel wat waardoor het niet gelukt is.. Ik baal er gewoon van dat het wéér zo loopt.. :(

Reputatie 7
Badge +11

Heyy @Jesse08,

Het gaat wel oké, niet super goed, maar iig wel beter dan vorige week. :)

Fijn dat het iig wel wat beter gaat dan vorige week! Hopelijk voel je je iedere dag een beetje beter!😊

Ik heb eerder wat gezegd dat ik wel leuk contact had met iemand online, maar dat werd eigenlijk steeds minder. Voorlopig wil ze nu ook even geen contact meer (ook met iemand anders niet) dus dat is wel jammer…

Oh dat is wel jammer ja.. Weet je eigenlijk ook waarom ze nu even geen contact meer wilt?

Tot nu toe gaat online contact hebben met mensen gewoon niet heel soepel… Ik wil graag ook een keer met iemand in het echt afspreken (wel als ik langer contact met hun heb natuurlijk, en ik ben voorzichtig dus gwn in de stad enzo op plekken waar veel mensen zijn), maar bij 3 mensen die dat wel wouden was er wel wat waardoor het niet gelukt is.. Ik baal er gewoon van dat het wéér zo loopt.. :(

Dat is lastig ja snap dat je daar val baalt.. Is het contact met die 3 mensen ook minder geworden? Ik heb eigenlijk niet echt goede tips hiervoor sorry.. Ik gun het je echt enorm om wat irl contacten te hebben je lijkt me echt een hele lieve, aardige en gezellige jongen om mee om te gaan! Ik hoop dat je binnenkort toch iemand gaat vinden waar je een band mee kan gaan opbouwen!💗

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +10

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Oh dat is wel jammer ja.. Weet je eigenlijk ook waarom ze nu even geen contact meer wilt?

Nee ik weet niet precies de reden, ze had er even geen behoefte meer aan. Ze was wel een beetje vaag helaas. :(  Ook met iemand anders van dezelfde site wou ze geen contact meer, ze wou er niks meer mee te maken hebben. (ik zit trouwens niet meer op die site, maar had wel nog steeds contact met haar.) . Ik snap trouwens wel dat ze klaar is met die site, maar ja ik vond haar wel aardig dus wou nog wel contact met haar.

Dat is lastig ja snap dat je daar val baalt.. Is het contact met die 3 mensen ook minder geworden? Ik heb eigenlijk niet echt goede tips hiervoor sorry.. Ik gun het je echt enorm om wat irl contacten te hebben je lijkt me echt een hele lieve, aardige en gezellige jongen om mee om te gaan! Ik hoop dat je binnenkort toch iemand gaat vinden waar je een band mee kan gaan opbouwen!💗

Ja eigenlijk heb ik met alle drie niet echt contact… 1 iemand heel soms nog , maar die mag van haar ouders niet meer. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse08  dit wat @ItsJustMe  zegt is zó goed, ben ik het helemaal mee eens! " Ik gun het je echt enorm om wat irl contacten te hebben je lijkt me echt een hele lieve, aardige en gezellige jongen om mee om te gaan! Ik hoop dat je binnenkort toch iemand gaat vinden waar je een band mee kan gaan opbouwen!💗" 

Liefs Tover xxx 😘

Reputatie 7
Badge +10

Dankje lieve @Tover01 , en dat is idd ook wel beter. :)

Alleen wel een beetje lastig nu… Scouting is nu dicht dus dat kan voorlopig niet.. En als de school weer begint is het een beetje teveel miss. Maar ja miss lukt het daar. :)

Reputatie 7
Badge +10

Hoi lieve mensen,

Het gaat nu eigenlijk weer een stuk minder… Ik ben heel eerlijk gezegd sowieso ook een beetje klaar met al die hulp, het helpt gewoon niet echt en zij bepalen vooral waar we het over hebben… Ik durf ook niet alles te zeggen..

Hoe ik me voel wisselt de hele tijd gewoon super erg, en die slechte momenten zijn echt heel rot.. Ik merk dat ik ook steeds slechter mijn gevoelens kan uitleggen. :(

Reputatie 7
Badge +19

Veel sterkte weer lieve @Jesse08  ik kan het me voorstellen dat je dat een beetje zat wordt. Te veel verschillende mensen die zich met je 'bemoeien' is ook niet prettig en werkt niet. Ik gun je dat je meer je eigen pad mag kiezen. Het zou zo fijn zijn als je je gevoelens kon benoemen en er mee verder kon. Ik hoop dat dat beter voor je wordt. Probeer vooral je eigen weg in de gaten te houden en weet ook dat we hier met je mee leven en jou het echt heel erg gunnen! 😘😘

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +5

Hey lieve @Jesse08 

Wat naar... dat je inmiddels klaar bent met alle hulp is heel begrijpelijk, maar het is wel zo dat je zelf bepaalt waar het over gaat het gaat tenslotte om jou!

Over het uiten van gevoelens herken ik wel... :(. Weet wel dat wanneer het wel lukt of je iets anders kwijt wil het echt altijd mogelijk is! Hoop dat je je snel weer iets beter/ makkelijker voelt 💪 je doet het al zo ongelooflijk goed! 🍀

Veel sterkte en liefs van mij ❤😘

Reputatie 7
Badge +10

Dankjewel lieve @Tartan14 @Tinkerbell . 😘 Echt jullie zijn zo enorm lief!! En de rest hier ook hoor. ;)

maar het is wel zo dat je zelf bepaalt waar het over gaat het gaat tenslotte om jou!

Dat is helaas niet zo… :( Ik heb wel een beetje geprobeerd over iets wat langer door te gaan (door te zeggen dat ik nog wat erover kwijt moet) maar ze kapt het best snel weer af… 

Reputatie 7
Badge +11

Heyy lieve @Jesse08,

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk, maar gelukkig hebben @Tartan14 en @Tinkerbell al hele goede en lieve reacties geplaatst waar ik me helemaal bij aansluit.

Je bent echt super goed bezig en van mij krijg je echt een dikke virtuel hug!! We zijn altijd bij jou in gedachte en we denken en steunen je altijd!🍀❤️🍀❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +10

Dankje lieve @ItsJustMe !!❤

Reageer