Vraag

Ben ik depressief?

  • 25 January 2024
  • 341 reacties
  • 4439 Bekeken


Toon eerste bericht

341 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Heyy lieve @Jesse08,

Hoef je echt geen sorry om te zeggen hoor!! Je bent ook echt niet aan het zeuren het is juist fijn dat je hier je ei kwijt kan!😊

Zal je wel heel eerlijk zeggen dat ik je erg moeilijk tips kan geven omdat ik eigenlijk een beetje in een soort gelijke situatie zit, maar ik weet wel dat je alles kwijt kan bij de psycholoog en die reageert denk ik echt goed op alles hoor! Maar neem er echt je tijd voor dat mag en dat is niet erg! En als je het hier toch wel een keer wilt vertellen mag dat ook altijd wij zijn er voor je hier, maar dat mag je helemaal zelf bepalen!😘

Hoop dat er nog anderen reageren met wat beter advies🙂

PS Coole nieuwe profielfoto heb je!😉

Dikke knuffel en veel liefs van mij❤️

Reputatie 7
Badge +9

Ff snel reageren voordat de check stopt:)

Dankjulliewel😘  Ik snap dat het lastig is om tips te geven hoor, is niet erg! Ik denk er nog wel over na of ik het ga vertellen 🙂

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse08 

Vertel het maar als jij er klaar voor bent 😉

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

P.S. leuke nieuwe profielfoto! <3

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi lieve beste @Jesse08  al ben ik er even niet zo vaak, ik volg al je berichten met veel belangstelling en ben echt blij dat iedereen zo mee leeft en jou steunt! Wat een lieve mensen hebben we hier! Je kunt je vertrouwt voelen om te vertellen en uit te wisselen wat jij wilt. Maar dus ook wat je nog even wilt laten rusten of misschien ook voorlopig nog niet wil delen. Dat is helemaal prima, en jij bepaalt wanneer jij zo ver bent. Oh en je zeurt echt niet hoor! 🙂 Je bent een hele lieve fijne aardige jongen en we zijn er hier voor elkaar om te helpen. Dus voel je vrij en zie maar wanneer en of je dingen vertelt. Neem je tijd ❤️

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +9

Dankje lieve @Tartan14 @NoahLovesYou !:hugging:

Wel 1 klein ding die ik toch vertel, omdat ik niet wil dat jullie iets heel anders gaan zitten bedenken ofzo, het heeft te maken met gedachtes die ik had en waar ik zelf enorm van schrok (maar gelukkig niet op een manier dat ik de grip op de realiteit kwijtraakte, ik wist heel goed dat dit niet normaal was, maar had er geen invloed op:/) . Maar later vertel ik misschien nog wel meer:)

Reputatie 7
Badge +9

Heyy lieve @Jesse08,

Hoe gaat het nu met je? Heb je een leuk weekend gehad? En moet je morgen ook weer naar school?

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +9

Heyy lieve @ItsJustMe ,

Het gaat wel redelijk, maar niet super… Heb gisteren wel gefietst en mijn kamer schoongemaakt maar verder vooral in bed gelegen. Morgen idd weer school, maar vrijdag ben ik vrij! En bijna de hele klas is weg omdat ze op kamp zijn, dus wel rustige week nu gelukkig🙂

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat je wel wat dingetjes hebt gedaan dit weekend! En prettig dat je even een rustige week hebt met ook een dagje minder school! Veel succes morgen!👍😊

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +9

Hai lieve iedereen!

Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, en nu naar een andere arts. Ze was echt heel aardig en ze neemt me veel serieuzer dan de vorige arts, ik ben bv nog steeds soms benauwd en ben sneller buiten adem en dat merkte ze ook aan mijn ademhaling. Ik vind het fijn dat ze niet meteen zegt ¨nou dat is stress¨ en verder niks doen zoals die vorige arts. Ik had dat genoemd maar ze zei zo van ¨al zou dat zo zijn moeten we wel kijken hoe we je dan moeten helpen¨. 

Omdat ik nog steeds nog overgeef gaan moet ik nu een hogere dosering laxeermiddel, omdat ik nog steeds niet vaak genoeg poep. Het is even afwachten hoe dat gaat.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi lieve @Jesse08  dat klinkt al beter zo! Ik bewonder hoe jij er zelf naar kijkt en er voor gaat! Hopelijk pakt dit goed uit voor je! Ik denk aan je ♥️ je doet het goed! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +9

Heyy @Jesse08!

Wat fijn dat je nieuwe arts zo aardig is en dat ze je zo serieus neemt! Echt fijn dat ze input toont en dat ze je echt wilt helpen om te kijken naar een oplossing! Wanneer heb je weer een afspraak bij haar? Hopelijk gaat dit je allemaal goed helpen! :)

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +9

Hoi lieve @Tartan14 en @ItsJustMe !

Dank😘 De volgende afspraak is over iets van 3 -4 weken, dus dat duurt nog wel even helaas, het is heel erg druk... Die benauwdheid is niet heel ernstig gelukkig, maar ja wel vervelend natuurlijk.. Met dat laxeermiddel gaat het wel goed gelukkig nu! Ik heb nog niet overgegeven🤞

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse08 

Wat fijn dat ze aardig is!

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse08   als je er weinig plezier aan beleeft en ze negeren jou en elkaar ofzo. En als het jou alleen maar ergernis  geeft, dan kun je misschien een tijdje stoppen?  Maar ja ik vind het erg moeilijk om je een goed antwoord te geven. Wat zegt je eigen gevoel ? Ik snap zeker dat het op deze manier niet leuk is!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9

Heyy @Tover01 ,

Ik denk dat ik gewoon maar helemaal ga stoppen, en gewoon wel contact houd met die mensen die wel aardig zijn :) Het is gewoon niet leuk meer voor mij, en ik heb al zoveel mensen toegevoegd en het is gewoon niks geworden. Die andere vrienden zijn ergens anders van maar dat kan niet meer😉 Dus ja, dit platform wat ik nu doe heeft eig niks opgeleverd.

Reageer