Ben ik depressief?

  • 30 November 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Als ik tegen mensen zeg ‘hey mn mental health is niet goed, ik ben wss anders, ik kan wss minder dingen met je doen, sorry” is het meestal ‘je ziet er niet uit alsof je depressie hebt’ ‘ je bent altijd zo blij ‘ ‘je struggelt helemaal niet ‘ ‘ je zoekt aandacht ‘

 

door deze reacties wil ik sowieso gewoon opgeven. Ik haat het allemaal 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik weet niet echt wat je wil dat we zeggen maar ik ga der van out dat je je beter wil voelen en mis wat meer serieus genomen wil worden ik ga proberen te helpen met wat ik weet ben zelf nog nooit depressief geweest maar ik ga het proberen.

om je meschien beter te voelen moet je mis wat meer gaan doen zoals in plaats van dat je zegt dat je niet mee gaat omdat je je mentaal niet goed voelt zou ik juist wel mee gaan omdat je dan afgeleid bent met dingen doen en wat blijer wordt.

en om wat serieusten genomen te worden zou ik niet elke keer vertellen wat er aan de hand is aan anders zou ik ook denken dat je om aandacht vraagt (niet flauw bedoeld) gewoon dan zeggen ik voel me niet zo goed of ik kan niet.

en als dit niet hielp kan je nog met de kinderen telefoon bellen of chatten anoniem ik denk dat je vast wel weet hoe het werkt groetjes. 

Reputatie 4
Badge +2

Hi @XjuliaaX 

Knap van je dat je je gevoelens hier op het forum deelt en dat je je best doet om hulp te zoeken/krijgen. Mocht je het fijn vinden om je verhaal anoniem te delen dan kun je ook elke dag van 11:00 tot 21:00 met De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen  met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Sterkte en groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Reageer