Vraag

ben ik depressief...??

  • 9 October 2020
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

Hy... 

Ik ben een meisje 14jaar oud .

Ik voel me al een tijdje ongelukkig .

op school heb ik geen vrienden Niemand wil met me praten maar buiten school had ik vrienden maar ze ja ze hebben nu andere vrienden en ze hebben me vergeten 😐nu heb ik er nog maar 1 ben bang om haar ook kwijt te raken .. hmmm vroeger deed ik graag skateboarden en voetballen en buiten zijn enzo en nu doe ik die dingen niet meer … ik wil altijd maar op mijn kamer zijn ,

ik heb geen zin meer om naar school te gaan of naar buiten of met me ouders gaan winkelen ofso ik wil dat ineens allemaal niet meer . Ik voel me nutteloos op straat kijkt iedereen me raar aan en das echt stom 

mijn ouders weten da ik veel ongelukkig ben maar het kan ze ni boeien . Ik snij mezelf en sla vaak met mijn vuisten tegen de muur . Maar misschien klinkt het gek maar ik vind het leuk om mezelf pijn te doen . 
ik voel me nergens op mijn gemak alleen maar op mijn kamer ik zit hele dag op mijn gsm om te tijd doen vliegen .

ik heb nooit zin om te eten . En ik voel me lelijk en dik veel mensen maken grappen over mijn uiterlijk.. 

ughhh ben ik depressief ??? Das mijn vraag 


2 reacties

Badge

Ik denk het wel maar ik weet het niet zeker. Ik denk dat je ook gepest word en daardoor nare gevoelens hebt. heb je misschien iemand die je vertrouwd (bijv. je mentor) om het hier over te hebben? Op 113.nl vind je ook een test je zelf over of het verstandig is om professionele hulp te krijgen. 

Badge

Nee ik word niet gepest denk ik maar niemand praat tegen me en niemand wilt vrienden met me zijn dus ja .. maar van die grappen om mijn uiterlijk is da pesten ik weet het niet 

 

Reageer