Skip to main content

ik zie zovaak mensen met ECHTE problemen en ik met een paar kleine dingen in vergelijking tot dat dus is het wel erggenoeg om op  het frum te zitten?

Hoi @anoniempjemeteenvraag ,

Ik heb het topic over je vriendin gelezen, en dat vind ik echt heel heftig! Het is echt niet zo dat je probleem niet groot genoeg is! Het forum is gewoon bedoeld dat je kwijt kan waar je mee zit, de ene persoon zal met iets wel zitten en de ander heeft er niet zoveel ook last van, maar elk topic is helemaal prima en mag iemand gewoon maken! Hoop dat dit een beetje helpt:)

Hey, natuurlijk mag je op het forum zitten. zelfs als je het niet zo moeilijk hebt! Je kan mensen helpen enzo. Dus niet denken dat je niet op het forum hoeft te zitten, je mag dat natuurlijk! Ieder kind mag dat!!

Heeeyy, ik heb eig nooit echt dat ik denk van ja dit is niet erg genoeg ofzo. Ik bekijk eig ook alleen de topics in emotionele problemen en gevoelens door die seks topics enzo want die lees ik liever niet. Maar ik zit zelf ook vooral op het forum om anderen te helpen :)

Dus nee, je bent niet niet zielig genoeg ofzo hoorr iedereen heeft zo wel z'n eigen problemen en zolang iemand er last van heeft is het erg genoeg om hier te plaatsen xx

🎀

Iedereen mag dat natuurlijk! Probleem en/of verhaal groot of klein, het maakt niet uit! En je kan natuurlijk ook andere mensen helpen! :)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hey, 

Dat andere mensen problemen hebben, betekent zeker niet dat jouw problemen er niet toedoen of niet belangrijk genoeg zijn! Tuurlijk mag je hier op het forum alles kwijt wat je wil en alles waar jij je slecht door voelt (of juist goed) en dat mag juist heel klein of heel groot zijn, dat maakt echt niet uit, het gaat erom dat jij je beter voelt!

Geen probleem is te klein. Het is trouwens een misverstand dat het forum er alleen is voor mensen met problemen. Je kan hier over van alles praten. Ook over leuke dingen die je hebt meegemaakt.

Reageer