ben ik de enige die hier last van heeft?

  • 5 July 2020
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ben ik de enige die hier last van heeft?kijk ik kan wel is freaky zijn enzo maar dat is soms ik wil ook gwn cute dingen doen met een boy maar elke boy met wie ik praat is alleen maar bezig met seks ik bedoel is er nog 1 boy in de wereld die ook gwn leuke dingen wil doen naast seks?

 


3 reacties

Heyy

Er zijn er heus wel hoor. Al zijn ze moeilijk te vinden. (Ben zelf een jongen btw). Ik vind het ook jammer dat 8/10 jongens tegenwoordig alleen seks wil. Maar heus niet iedere jongen is zo. 

Groetjs

Reputatie 2
Badge +1

Die zijn er best veel haha. Ik neem aan dat je op dit moment niet in een relatie zit?


Het probleem is dat boys die actief op zoek zijn meestal niet écht verliefd zijn, en dus waarschijnlijk uit zijn op seks. Als je iemand wilt die gewoon een leuke vriend kan zijn, waarmee je leuke shit kan doen etc, zal je toch moeten wachten tot je een echte band met iemand hebt.

 

(Meiden vallen sowieso vaak eerder op fuckboys, dus dat is het probleem vanaf de andere kant weer tho)

 

groetjes

 

 

Hey, 

Die zijn er zeker wel. Ookal zijn ze moeilijk te vinden, maar ze zijn er wel. Zoals Kaas123 al zei . 8/10 denkt meestal aan seks. Dus die zijn er weinig , maar die zijn er wel, alleen moet je er net een tegen zien te komen , alleen moet je gewoon afwachten en dan komt hij heus wel op je pad. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer