Skip to main content

Hey allemaal!

zoals je waarschijnlijk hebt gezien ben ik paar dagen offline gweest en nergen op gereageerd(behalve klavertjes 4 dan) (waarschijnlijk heeft niemand mij gemist zoals altijd…..)

ik had wat rust nodig, want ik voel me niet zo goed. Laatste tijd ben ik niet blij maar ook weer wel , ik weet het gw niet meer… en ik kan het moeilijk tegen  iemand vertellen. Ik weet miss een persoon waar ik mee kan praten maar ik weet het niet zeker. Miss heeft iemand tips ofzo om jezelf blijer te maken of iniedergeval meer motivatie te geven. Met mijn broek-plas probleem gaat het ook niet zo goed (heb ik op een andere topic uitgelegd) iedereen blijft maar zeuren als ze bij mij moeten zitten met een PO. Het gaat niet zo lekker nu maar ik blijf wel volhouden….maar niet lang meer denk ik….

maar ik hoop dat het met iedereen is goed gegaan de laatste tijd!

fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

(PO = praktische opdracht)

Heeft er iemand tips plsssss

groetjes @Kingboy 👑


Hii @Kingboy! Lastig dat je je niet goed voelt.. Goed van je dat je even rust hebt genomen! Misschien is het toch wel een goed idee om met de persoon te praten waar je denk je wel mee kan praten want dat kan opluchten. Als ik me niet goed voel ga ik altijd muziek luisteren of een stukje wandelen. Daar wordt ik rustiger van dus misschien helpt jou dat ook. En misschien kan je ook met je mentor gaan praten over hoe het op school gaat? Je kan ook eens een keer met iemand van de kindertelefoon bellen of chatten de mensen daar hebben denk ik ook wel goede tips voor je. En als je denkt dat je het niet meer volhoudt kan je ook met 113 bellen of chatten. Sterkte en liefs van mij! <3


Hey @Kingboy 

Ik miste je wel!

Ik dacht dat je met PO de po bedoelde ( de wc) 

Je kunt een boek lezen bijvoorbeeld.

Je vind tekenen toch ook leuk?

 

Over je ontlastingsproblemen,

dat is miss slim om ff een nieuwe topic voor te maken.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. @ItsJustMe, goede tips!


Reageer