Skip to main content

Waarschijnlijk kan je aan titel al lezen... Ik weet het gewoon niet!!! Iemand ideeën want ik durf dus niet

Hoe denken je ouders daar over dan? Als ze echt heel erg tegen zijn wordt het wel moeilijk.

Of doe het gewoon zonder te vragen. It’s better to ask for forgiveness than to ask for permission. 😄


Hoi @MusicismyLIFE ,

Leuk dat je weer terug bent:)

Misschien kan je gewoon eerst vragen aan je ouders "wat vinden jullie van Jongens met een oorbel?" en als ze dan reageren dat ze het prima vinden, zou ik gewoon meteen zeggen "nou , eigenlijk zou ik dat ook willen. ". Als ze dat goed vinden kan je denk ik wel meteen over je haar beginnen,  anders zou ik het niet doen maar een paar weken wachten. Misschien dat ze een oorbel niet goed vinden maar je haar wel .

Succes en laat weten hoe het gaat:)

Sorry als ik het chaotisch uitleg btw.

 


@tim16 ik weet niet hoe ze erover denken maar ze zijn altijd extreem critisch en ze willen altijd alles dat het gebeurd zoals zij het willen enzo. En ik wil het wel zelf doen maar ik weet dat ik dan echt wordt onthoofd ofzoiets want ik had laatst met mn zusje gwn voor de grap nagels gelakt en toen werd me vader extreem boos dus ik ga sws eerst vragen

@Jesse08 hoe zou ik het kunnen vragen(wat ze ervan vinden) ik ben namelijk chr slecht in praten en kan ook nooit uit mijn woorden komen

Alvast thx voor hulp!


heyy

je kan ook een plaatje van iemand laten zien die dat heeft? misschien vinden ze het wel leuk!

tip: laat iemand zien die er aardig uit ziet :D

liefss F


Hoi @MusicismyLIFE ,

Misschien kun je zeggen "ik zag een jongen met een oorbel, wat vinden jullie daar eigenlijk van?". 

Als ze dan heel negatief reageren zou ik er verder niet over beginnen... 

 


Reageer