Ben een beetje in de war

  • 16 January 2022
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben depressief ik denk ook aan zelfmoord nu al paar jaar en ik weet het niet meer en wil zo graag dood en ik begrip niks meer op school gaat het slecht thuis ook ik zit altijd boven snij mezelf en het hoeft niet meer van mij enzo maar ben ik in de war vroeg ik me af soms zegt de docent het soort van en heeft iemand tips omdat ik weet het niet meer


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb hier geen ervaring mee alleen ik weet wel dat zelfmoord nooit de oplossing is. Het is niet je leven wat je moe bent maar de pijn. Dus je moet iets doen waardoor de pijn vermindert. Ik ben er voor je als je wil praten!

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Anoniemegebruiker2022 , 

Wat goed dat je je verhaal hier deelt. We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +2

 ik begrijp niks meer op school 

• Als je het op school niet begrijpt, is het verstandig om extra uitleg te vragen of op te zoeken (bijv. YouTube uitleg video’s)

het gaat slecht thuis ook ik zit altijd boven

• Als je in een lastige thuissituatie zit kun je er misschien met je mentor of een (school)psycholoog over praten?

• Je kunt ook bij veilig thuis hulp zoeken via de volgende link: https://veiligthuis.nl/#wat-kun-je-doen-als-het-thuis-niet-goed-gaat of je kunt hun bellen via 0800-2000.

• De kindertelefoon kun je ook bellen (zie ook de reactie van @JanneB)

 

ik snij mezelf

• Jezelf pijn doen gaat je niet helpen in deze situatie, hierover moet je echt met iemand praten!

 

Ik ben depressief ik denk ook aan zelfmoord nu al een paar jaar

• Zelfmoord is hoe dan ook nooit de oplossing, hoe cliché het ook klinkt! 

• Je kunt ook 113 bellen, dat is de zelfmoordpreventielijn. Zij hebben ook een site: https://www.113.nl/

 

Veel sterkte, ThatGalacticRobot

Reageer