Vraag

Ben bang

  • 24 June 2019
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
Zoals je hier boven kan lezen is dat ik bang ben ik ben bang om mijn ouders te zien ik ben bang voor wat ze gaan zegen ik ben in middels weer thuis maar ben meteen naar boven gegaan heb mijn deur op slot gedaan zit nu al iets minder dan een uur te huilen wil hun alles wel vertellen maar weet niet hoe

2 reacties

Oh je wat is er aan de hand .
Oje luister ook al is het misschien heel erg wat je gedaan hebt hebt je kan altijd alles bespreken met je ouders

Veel sterkte
Hey Anne

Je hebt je bij het thuiskomen meteen teruggetrokken in je kamer. Je bent bang om je ouders te zien, en vreest hun reactie. Je zou ze alles willen vertellen, maar weet niet hoe.

In een ander topic van je, heb ik gelezen dat je mentor je ouders had gebeld. Je mentor heeft je ouders ingelicht over de zelfbeschadiging, hoewel je hem gevraagd had dat niet te doen. Heb je dit voorval inmiddels met je mentor besproken?

Als je graag iets met je ouders zou delen maar dit erg moeilijk vindt, kan je ervoor kiezen om een brief te schrijven. In die brief kan je de dingen verwoorden zoals je dat in deze topics doet. Via een brief kan je je ouders op de hoogte brengen van wat er speelt.

Je lijkt het niet gemakkelijk te hebben. Zou je het overwegen om professionele hulp op te zoeken? Met deze professionele hulp kan je in contact komen via school of via de huisarts. Je kan dit samen met je ouders doen, maar, als je dat verkiest, ook op jezelf.

Voor een anoniem gesprek kan je terecht bij de KinderTelefoon. Bij de KinderTelefoon kan je je verhaal doen, en wordt er grondig naar je geluisterd. Een vrijwilliger zal er samen met jou naar een oplossing zoeken.

Groetjes
Kenshin

Reageer