Vraag

bemoediging nodig

  • 6 July 2020
  • 7 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeft iemand misschien nog een bemoedigende tekst/ video voor me? Ik heb  de laatste tijd alleen maar ongeluk in mn leven en er zijn maar heel weinig momentjes waarneer ik blij ben. Ik heb iets nodig waardoor ik meer moed krijg.


7 reacties

Hallo,

 

Kijk op youtube naar “Motivation video’s” daar zou je nog veel uit kunnen halen, staat genoeg van online.

Hopelijk kom je er sterker uit!

 

Groetjes.

Heyy

Hele goeie aanrader: jetpack jay. 

Prachtige audio's. Is niet direct moed.je hoort gwn wat je meemaakt, waardoor je beseft dat je niet alleen bent. Je moet maar eens opzoeken op yt.

Is voor mij een heel goeie hulp geweest!

Groetjs

Denk aan die momentjes wanneer je blij bent. Over de situatie, waarom je blij was, waar je was, wanneer het was, met wie het was?  Probeer die momentjes te kopiëren. Gwn elke dag. Even iets waar je blij van wordt, al is het alleen maar denken aan die momentjes zoals je nu doet.

Het is mindset, er is niet "alleen maar ongeluk in je leven", als dat echt zo was, waren er namelijk ook geen blijdschap momentjes. Je bent sterk, je hebt al voor zoveel jaar deze planeet overleefd, leuke momenten en gewoon kut momenten gehad, maar zelfs toen, toen was je er nogsteeds. Opzoek, naar meer blije momenten. En die momenten komen er, als je er maar open voor blijft staan. 

Reputatie 3
Badge +3

Kijk alles van Prince ea op YouTube 

Hey probeer je te bedenken dat ook slechte periodes bij het leven horen. En probeer dat te accepteren.  Vaak helpt het ook om wat rustiger aan te doen, zo heb je meer tijd om over de dingen na te denken. Erover nadenken is niet altijd fijn maar je leert wel van jezelf. En wat denk ik het allermeest helpt is erover praten. Je verwoord je gedachten, hierdoor begrijp je jezelf beter en kun je tot nieuwe inzichten komen. En je voelt je minder alleen. Uit ervaring heeft mij dit geholpen. 

Hopelijk heb jij hier ook wat aan.

 

 

Hoi

 

Hier wat quotes. Hopelijk vind je er steun in :slight_smile:

 

Soms pusht het leven ons tot onze limieten, test het ons uithoudingsvermogen, omdat God zijn zwaarste strijden enkel aan de sterkste strijders overlaat. 

 

Er is meer dan één pad naar de top van een berg. 

 

Je daden zijn niet minder waard als ze ongeprezen blijven. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge

hii,

Hier gaan we hoor:

Het is super normaal dat je je zo voelt, en het is ook volledig oke! 

Hier een paar quotes wat mij best inspireert. Hopelijk heb jij er ook wat aan!

Als je op glad ijs staat, kan je net zo goed dansen toch?

Sommige mensen lopen in de regen, en anderen worden alleen maar nat.

 

Alles komt goed! :)

I believe in you!!

 

X

Reageer