Vraag

Bellen met de kindertelefoon te zien in telefoonkostenlijst

  • 2 July 2019
  • 8 reacties
  • 211 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey! Mijn moeder werd gister woedend op me omdat ze bij de telefoonkosten gezien heeft dat ik met de kindertelefoon gebeld heb. Ze houdt het steeds in de gaten en ik vind dit super moeilijk, want ik heb heel veel behoefte om met de kindertelefoon te bellen. Wat kan ik doen?

8 reacties

Hey @444Loes ,

wat rot voor je dat je moeder boos op je is geworden..
Ik zelf ben ook meedere keren over mijn bundel heen gegaan, en werd me moeder ook boos op me.
Bij jou is het voor de kindertelefoon en bij mij was het voor vrienden en vriendinnen ( begrijpelijk dat ze dan wel boos op me werd. ) ..
In jou geval, denk ik dat je beter met je moeder er even over moet praten. Dat je goed met de kindertelefoon kunt praten, en dat het je goed doet.
Dan zal ze het heus begrijpen, want ik denk persoonlijk dat ze zich alleen maar zorgen om je maakt omdat je niet zomaar met de kindertelefoon belt.
En waarschijnlijk als ze het begrijpt, zal ze je gang laten gaan.
Eerlijkheid duurt het langst 🙂

Ik hoop dat je hiermee wat kunt :)
Veel succes, en geluk!!
Liefss JustHelping.
Heyy jaa heel erg bedankt! Alleen mijn moeder is heel erg bang dat het over haar gaat... omdat wij problemen hebben met elkaaršŸ˜¬
En ik las dus ergens dat bellen met de kindertelefoon niet op je telefoonrekening komt te staan, maar bij mij dus welšŸ˜¬
Als je niet wilt bellen is er ook nog altijd de optie om te chatten. Als je je internet op incognito zet, kan je moeder niet in je zoek geschiedenis zien dat je op de kindertelefoon site bent geweest.
Omg zouden mn ouders in mn zoekgeschiedenis kunnenšŸ˜± dan heb ik een groot probleem. Ik heb daar nog nooit over gehoord dat dat zou kunnen. ik heb geen idee of ik incognito heb.
Omg zouden mn ouders in mn zoekgeschiedenis kunnenšŸ˜± dan heb ik een groot probleem. Ik heb daar nog nooit over gehoord dat dat zou kunnen. ik heb geen idee of ik incognito heb.

Ze kunnen alleen maar in je zoekgeschiedenis als ze op je telefoon of laptop kijken. Google gebruikt voor internet is er zoizo een incognito mode.
Heyo,

Je kan ook anoniem bellen naar de Kindertelefoon met #31# en dat het nummer. Volgens mij staat het nummer dan ook niet opgeslagen?

Over internet incognito, je kan dat erg makkelijk zien, je website pagina is dan grijs. Via je telefoon kun je heel makkelijk naar de google Chrome app gaan, dan heb je 3 rondjes rechtsboven, daar druk je op ,dan staat er Nieuw tablad of incognito, en daar klik je dan op,

Hieronder een foto
Enigste wie nu nog kan zien wat je hebt bezocht, is iemand die verstand heeft van ICT. Die kan via de router (wifi) exact zien wat iemand over die netwerk doet. Dat kan je ook weer oplossen, maar kost weer geld.

See ya!
Spookyzx.
Even gekeken op me laptop, dat is hetzelfde. Zowel bij Chrome als Edge, en Firefox hebben die rondjes rechtsboven.

Reageer