Skip to main content

hallo iedereen, het zou heel fijn zijn als mensen mij kunnen helpen met mijn probleem. ik zit net op de middelbare school en heb een boel nieuwe vrienden, we hebben daarmee ook een groepschat. alleen is iedereen altijd heel vervelend tegen mij. ze zeggen dat ik iemand leuk vind wat ik helemaal niet vind! en als ik stop zeg luisteren ze niet en gaan ze er de hele tijd mee door. dat vind ik heel vervelend alleen het lukt me gewoon niet om ze te laten stoppen. ook zeggen ze stomme dingen over mij eerst waren het wat grappen maar nu zijn het geen grappen meer. ik word er helemaal gek van en weet gewoon niet wat ik moet doen. ze luisteren niet! ook zeggen ze dingen zoals je bent lelijk etc. wat ook niet bepaald fijn is. mijn vriendinnen nemen het ook niet voor me op maar gaan er gewoon mee door. want ze doen het zelf ook.

ik weet even niet meer wat ik moet doen heeft iemand misschien tips om mij te helpen? 

Hii,

Jeetje wat ontzettend naar zeg! En wat erg dat je vriendinnen net zo hard meedoen 😟. Kun je dit aangeven op school bij je mentor of iemand anders die je vertrouwd? Want het is ook niet fijn dat ze gewoon door gaan ondanks dat je aangeeft dat ze moeten stoppen.  Hoop dat er wat aan gedaan wordt en ze écht gaan stoppen!

Liefs 🤗

Hii,

Nog een toevoeging misschien kun je dit ook aangegeven bij je ouders en zij dan samen met jou een gesprek op school hebben, zodat het ook écht stopt?

Liefs 🙂

Reageer