bedreiging en mishandeling

  • 6 November 2020
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik schrijf deze topic omdat ik in mijn omgeving met niemand er mee kan praten en niemand vertrouwt, en ik hoop daarmee dat jullie hier wel me wilt helpen  en dat ik op jullie kan vertrouwen.

Ik word sinds kort bedreigd door een groep jongens.

ik fietste een keer naar huis na mijn werk en er stond een paar jongens en ik wist al dat er iets ging gebeuren.

Er schreeuwde iemand dat ik moest stoppen en ik ben wel zo'n iemand die dan iets terugzegt dus zei ik hou je bek.

Ze werden boos en kwamen achter me aan en trapte me van me fiets af.

Ze hadden volgens mij veel gezopen, en waren helemaal de kluts kwijt.

ze scholden me uit en sloegen me waardoor ik even out ging.

Wanneer ik weer wakker was had ik een flinke hoofdwond en een bloedneus.

Ik ging naar huis en me ouders vroegen wat er aan de hand was waardoor ik zei dat ik niet opletten en tegen een paaltje ben opgeknald want ik durfde niet me verhaal te vertellen omdat hun altijd zo bezorgd zijn om me en wil hun niet lastig vallen met mijn shit.

Maar ik ben naar de dokter geweest ben geholpen en verder is er niks gebeurd.

alleen sindsdien was ik bang dat ik hun tegen zou komen nog een x maar durfde nooit wat tegen me ouders te zeggen. maar weken later fietste ik weer na me werk rond 22:30 naar huis en helaas moest ik weer de zelfde weg naar huis waar ik in elkaar ben geslagen en ja hoor daar stonden ze weer te drinken en te blowen. en ik werd weer tegen gehouden maar toen ging het anders. ze wouden geld, en niet zomaar een bedrag honderden euro's en als ik dat niet deed deden ze me weer wat aan.

ik werd bang en trok me terug om me kamer en had al die tijd nog niks tegen me ouders gezegd en verborg alles.

even later werd ik zo gek in me hoofd en bang dat ik mezelf ging snijden om die nare gevoel weg te werken.

maar het hielp niet, ik dacht moet dieper en dat deed ik, even later zat ik onder het bloed en dacht met pleisters het bloedde te stoppen maar werkte niet. even later heb ik met verband geprobeerd het hielp een beetje maar bleef doorbloeden. het is al een paar maanden verder en ik heb het nog steeds niet aan me ouders verteld of aan iemand anders. het maakt me bang en iets zit me dwars om het te zeggen tegen me ouders. misschien geloven jullie dit verhaal niet en dat hebben meer mensen en oke ik begrijp het, maar ik hoop ook dat er toch iemand is die naar me luistert en me wilt helpen. het is niet om aandacht maar ik wil dat dit stopt. ik ben zo bang en heb ook erover nagedacht om zelfmoord te plegen heb ook x een poging gedaan. maar alsjeblieft help me!:disappointed_relieved: 

Anoniempje18


4 reacties

heyy om te beginnen, het spijt me voor alles waar je doorgeen gaat.

Ik zou beginnen met een anoniem belletje aan de kindertelefoon, die zullen je goede tips geven!

En ik zou ook even je ouders inlichten over je problemen! Die gaan je helpen het probleem te verkomen zoals je met de auto brengen of een andere manier.

Wil je dit niet? Gebruik dan een paar voorzorgsmaatregelen:

zoals: een andere route nemen, altijd een verschillende ook al is het langer dan kan je je wel veiliger voelen. Of neem één weg naast een café of openbare plekken waar veel mensen zijn, niemand zal je daar lastigvallen. Fiets met een collega of vriendin(nen) mee. Neem haarlak mee in je jaszak (je moet wel kunnen bewijzen dat als je de haarlak gebruikt het zelfverdediging was) (pepperspray en taser etc. is verboden in België  en Nederland. Bij de meeste telefoons heb je een SOS mode die verzend locatie en geluidsopname etc. Je kan indien je niet zo krab zit een smartwatch kopen, drie keer op een knopje drukken en je hebt de SOS verstuurd. Licht de politie in van je problemen, niemand kan je beter beschermen dan zei! Ik zou nog een keer Iemand proberen in te lichten liever je ouders, je denkt dat ze je niet zullen helpen. Je ouders gaan je zelfs meer helpen dan je zelf ooit had kunnen verwachten!

 

STAY SAFE!!

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Anoniempje18, 

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Knap van je dat je het hier deelt op het forum!

Als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren, kun je ook elke dag tussen 11:00 en 21:00 gratis en in vertrouwen bellen (0800-0432) of met ons chatten.

 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Bedankt voor je reactie @Anonymous123123 

Ik kan nooit met vriendinnen/vrienden meefietsen omdat hun altijd een andere weg moeten. 

Ik zou wel een andere weg kunnen gaan maar dat is wel ontzettend om. Maar dat is wel veiliger maar dan houd het ook niet op.

Tegen me ouders durf ik het echt niet te zeggen.

En ik durf ook niet zomaar naar politie te gaan.

Maar bedankt voor je hulp en advies.😊

@JanneB 

Bedankt voor uw reactie.

Dat zal ik proberen 😊

Reageer