Hallo mijn naam is Bazooka. Ik ben 15 jaar oud. Ik was gister lekker aan het scrollen op TikTok totdat ik een appje binnen kreeg van een leuke goed uitziende jonge dame van 16 jaar oud (mijn leeftijd). Wij raken in gesprek enzovoort enzovoort. We beginnen op telegram te typen en ze vraagt voor wat pikante foto’s. Nou ben ik 15 en vind ik dit heel interessant (op dat moment dan). Dus stuur haar een foto van mijn penis. Het bleek een nep account te zijn en kreeg allemaal screenshots binnen van mijn gezicht met mijn penis. Met de tekst erbij vertaalt naar het Nederlands “ betaal mij 200 euro of ik stuur dit naar heel je volgers lijst op TikTok”. Ik kreeg een paniek aanval en ben met m’n domme bek op de wc flauwgevallen en heb alles onder gespuugd van de stress. Ik heb het nummer geblokkeerd! Maar ze hebben mij met 3 andere nummers weer geappt via telegram ik heb ze weer geblokkeerd. Ik kreeg nog een paniek aanval en besloot de politie in te schakelen. Na een uur gechat te hebben met de politie kon de politie niks doen omdat het een Amerikaans nummer is.
Ik heb nu al meer dan 24 uur niks meer van het nummer gehoord en ze hebben nog niks gedaan. Toch ben ik bang en heb ik de dag doorgebracht met angst en 4 angstaanvallen. Gaan ze nog wat doen of is het nu klaar? Ik zit nu wel met een trauma!
mocht je dit ook hebben meegemaakt pls reageer op dit bericht. Ik zou het heeeeeeel fijn vinden om hier met andere jongeren over te praten. Hebben jullie nog tips laat het me weten!
groetjes,
Bazooka!!!!!