Skip to main content

hi,

Er zullen op dit forum vast wel wat mensen zijn die niet weten hoe ze een topic moeten beginnen, wat ze moeten zeggen. dat het moeilijk is om te verwoorden wat er in hun hoofd omgaat. 

zullen we bij dit gesprek gewoon zeggen hoe het met ons gaat? en met elkaar praten alsof we elkaar al ons hele leven kennen? dus bij deze, hoe gaat het met je?

 

karlijn :)

Deze laatste maanden gaat het eindelijk echt goed met me. Ik voel me echt energiek en bij en kan van vanalles genieten. 

Het enige is dat m'n vriendje (een relatie van onderhand 2 jaar) me n week geleden heeft verteld dat het niet goed gaat bij hem op school en dat hij zich voor het eerst echt onzeker voelt over alles. Hem kennende is hij echt fking confident meestal.. Ik merkte ook wel aan hem dat hij zich anders gedraagde en stiller was dan  normaal, maar dit vond ik wel erg.

 

Bedankt voor t lezen gr Takona (17 jaar).


Het gaat goed maar ook weer niet. Ik ben heel trots op mijn prestaties in de proefwerkweek, ik heb bijna bij ek vak een 9 of hoger gescoord. 

 

Aan de andere kant voel ik me ook “overwhelmed” door school, buitenschoolse dingen en mijn social life. Ik vind dus iemand leuk, wij praatten elke dag maar dat stopte dus sinds kort. Tja, ik stress me hier denk ik te veel over maar ja. 

 

Fijne dag iedereen, Sano07


Reageer