Hey,
ik ben heel bang voor de meng van andere mensen over mij. Als ik bijvoorbeeld langs iemand loop en die gene kijkt naar mij ben ik bang dat die gene mij lelijk vind of dat er iets raars is aan mij ofzo. Als ik in een ruimte ben met veel mensen heb ik ook het gevoel dat iedereen naar mij kijkt.
Ik heb hier door ook geen vrienden. Ik durf gewoon niet met mensen te praten, omdat ik bang ben voor hun mening over mij. Ik durf zelf ook niet alleen naar de winkel. Ik durf zelfs niet alleen een wandeling te maken. Ik voel me ook continu zenuwachtig als ik met mensen ben. Het ergste vind ik nog dat ik het zelfs heb bij familie. Niet bij mijn gezin, maar gewoon bij mijn familie. Ik heb me dit jaar ook echt heel vaak ziek gemeld voor school, omdat ik het niet kan en durf. Ik voel me in de klas gewoon niet fijn. Ik heb het gevoel dat iedereen mij aanstaart. Het zou ook veel fijner zijn als ik in 1 vaste klas zat. Ik wil hier vanaf komen daarom heb ik een baantje genomen bij de kruidvat. Ik dacht dat dat wel zou helpen, maar ik vind het echt verschrikkelijk. Ik moet gewoon constant denken aan wat mensen van me vinden.
hebben meer mensen dit? Hebben jullie tips?