Skip to main content

Ik zit al een tijdje slecht in mijn vel door Naya en Mya(Zie vorige topic) en dak geen vrienden heb…

Ik moest vorige week huilen tijdens de les frans en de leerkracht heeft dat opgemerkt.  Zez heeft er dan een paar lessen weer niet over gepraat dusja hoopte dat ze het was vergeten. Blijkbaar niet want vorige les vroeg ze weer of er iets was ofzo en ja ik zei gewoon nee (ookal is er wel iets) Maar ja zij zag dus dat er wel iets was en wou het erover hebben met mijn “hoofdleerkracht”.  Ik wil het er eigelijk niet over hebben met haar en al zeker niet nu omdat het al bijna ouderavond is en ben bang dat ze het tegen mijn ouders zal zeggen en dat wil ik al zeker niet! Ik kan nog altijd zeggen dat ik niet wil praten met haar maar ze kan het nog steeds zeggen tegen men ouders dat ik weinig vrienden heb ofzoiets en daar ben ik bang voor. Hebben jullie tips hoe ik gelukkiger kan lijken ofzo?😬Want ook als ik bv. bang ben ofzo gaat mijn hart echt sneller kloppen  en voel me soms dan ook duizelig😥Alle tips zijn welkom want de ouderavond is al binnen een aantal dagen. HELP pls 

dankje wel

groetjes i love honey

Hoi.  Wat rot voor jou.  Zou je hier niet met iemand over willen praten die hun allemaal niet kent? Bijv de kindertelefoon die je anoniem belt en dat je dan alles eens kan vertellen en uitleggen. Want vlgs mij is het wel goed om hier over met iemand te kunnen overleggen en dan zonder dat je bang hoeft te zijn dat iemand er iets over te weten komt. Want je moet je gevoel wel kwijt lijkt mij.  En misschien heeft je school een vertrouwenspersoon en die verteld niks door. Zou je leerkracht niks doorvertellen als je dat vroeg?  Dat zou voor jou misschien al veiliger voelen.  Ik hoop dat je het er met iemand over kunt hebben. Veel sterkte en je kan het !

Groetjes liefs Julian X


 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

hi bedankt voor je tip mischien ihs bellen met de kindertelefoon wel eens goed.Ik zal proberen. Dankje ik zal je laten weten of de leerkracht nog iets heeft gezegt

 

groetjes i love honey


Hoi.  Wat rot voor jou.  Zou je hier niet met iemand over willen praten die hun allemaal niet kent? Bijv de kindertelefoon die je anoniem belt en dat je dan alles eens kan vertellen en uitleggen. Want vlgs mij is het wel goed om hier over met iemand te kunnen overleggen en dan zonder dat je bang hoeft te zijn dat iemand er iets over te weten komt. Want je moet je gevoel wel kwijt lijkt mij.  En misschien heeft je school een vertrouwenspersoon en die verteld niks door. Zou je leerkracht niks doorvertellen als je dat vroeg?  Dat zou voor jou misschien al veiliger voelen.  Ik hoop dat je het er met iemand over kunt hebben. Veel sterkte en je kan het !

Groetjes liefs Julian X

Hi de leerkracht heeft het er vandaag met mij over gehad en ze zei dat ze ging kijken wat ze kan doen.Maar ik ben er vergeten bij te zeggen dat ik liever niet heb dat ze het tegen mijn ouders zegt. Ik kan het nog zeggen tijdens de pauze maar is dat niet raar? Dat je er gewoon naartoe gaat en zegt hallo ik heb liever niet dat je tegen mijn ouders zegt over wat ik de vorige keer zei?

 

Maar toch bedankt het luchte wel op om het eens te vertellen

die stress is ervan maar er is nieuwe bij😅😬


Hoi @i love honey  nee hoor dat is niet raar. Als je een gesprek had en later nog dingen bedenkt is dat helemaal okè 😊 doe ik ook wel soms. Zovan " ik weet niet meer zeker of ik u had gevraagd....."  en dan snapt zij dat 100 %.  Daar is ze lerares voor :) 

Succes lukt je wel. En ik hoop dat het allemaal goed komt! 

Groetjes liefs Julian X


Die leerkracht heeft gewoon recht op de ouderavond gezegt wat ze niet mocht zeggen😥Ik denk dat ze iets tegen me heeft ze vroeg me deze week al waarom ik zo triestig kijk soms en ik zei nog niets en zij antwoorde al in mijn plaats: is het omdat je geen vrienden hebt” klonk echt onbeleefd hopelijk vergeten mijn ouders dat snel😓


Om gelukkig te 'lijken’ moet je dat zelf ook zijn. Doe dingen waarvan je blij word, zoek andere hobbies, nieuwe vrienden. Ga chillen, neem tijd voor jezelf. 

Hoop dat het helpt!!

XX Queertje:)

 


Om gelukkig te 'lijken’ moet je dat zelf ook zijn. Doe dingen waarvan je blij word, zoek andere hobbies, nieuwe vrienden. Ga chillen, neem tijd voor jezelf. 

Hoop dat het helpt!!

XX Queertje:)

 

hey Ik doe dingen waar ik blij van word, ik heb leuke hobbies maar nieuwe vrienden kan ik niet maken...Ik weet niet hoe ik ben nogal verlegen.maar voor de rest ben ik soms wel blij .Ik heb nu zo an die ups en down’s (als ik down ben ben ik wel heeeeeeel down snap je?) bedankt voor je reactie.

 

groetjes


Hii,

blij te horen dat het beter gaat!! Het is wel echt super eng om naar mensen toe te lopen en met hun praten, ik snap het. Maar het is beter als je het nu doet, je kunt altijd nog van scholen veranderen als je wilt:). Je moet  jezelf gewoon duwen. Ups en downs zijn heel normaal hoor!! Iedereen heeft ze:). Wees wel voorzichtig met wie je vrienden word, ik zou eerst nadenken met wie je vrienden wilt zijn!

Hoop dat het helpt!!

XX Queertje:D


Vragen aan de leerkrachten of ze er niks over zegt dat je het liever zelf wil vertellen


Reageer