Hey allemaal!
Het is alweer meer dan 3 weken geleden dat ik een topic heb geschreven... Ik zat niet goed in mijn vel... Ik heb 3 weken geleden zoals ik in mijn vorige topic had beschreven een neusmaagsonde gekregen, naast mijn vaste voedsel. Ik kreeg het in porties, maar na een aantal dagen merkten ze dat ik niet echt aankwam en hebben ze besloten mij 24/7 aan een sondevoeding vast te koppelen. Mijn neusmaagsonde doet veel pijn aan mijn keel en dus hebben de artsen besloten samen met mijn ouders om een PEG sonde bij mij te laten plaatsen, aangezien ik voorlopig een sonde moet blijven dragen. Deze sonde wordt morgen bij mij geplaatst... Ik ben daar best wel bang voor... Heeft iemand tips? Het is onder narcose...
Ook is er bij mij Anorexia vastgesteld. Ik zit nog wel in de beginnende stadium, ze gaan er nu alles voor doen om het niet verder te laten ontwikkelen... Ik wordt continu in de gaten gehouden... Ik vind dat zo vervelend!
Ik zit trouwens nog steeds in het psychiatrisch ziekenhuis, maar ze zijn op zoek naar een kliniek waar ze mij verder kunnen helpen met mijn anorexia en mijn problemen, zoals de traumas van seksuele misbruik... Heeft iemand hier ervaring mee?
Xxx Lunah