Ik ben begonnen met aura’s lezen, ik kan het nu, maar ik ben bang om verder te gaan. Ik zie soms geesten vanuit mijn ooghoeken, of ik zie ineens (vanuit mijn ooghoek) iets door de tuin vliegen. Mijn moeders oom was ook heel geïntresseerd in dit soort dingen en is verder en verder en verder gegaan, is toen mentaal gek geworden, had stemmen in zijn hoofd en is op zn 65 doodgegaan in een huis voor mensen met problemen enz.
Eerst vond ik het leuk dat ik geesten zie en aura’s kan lezen, maar nu ben ik bang dat dit verder ontwikkeld en ik gek wordt.
Er zijn veel mensen die paranormaal zijn en geen problemen hebben, maar ik ben echt heel bang.
Ook soms als ik half in slaap ben hoor ik ineens mijn eigen stem (Of die van iemand die ik ken) mijn naam roepen. Soms streng, soms in paniek, soms boos en soms verdrietig. Hoor ik dan emoties van anderen op dat moment of droom ik?
Ik heb ook wel eens gedacht dat ik misschien over ben genomen door een geest. Of demoon. Het gaat de laatste tijd niet zo goed met me en ik krijg tics, paniekaanvallen, depressie en angsten…
Kan iemand me tips geven, want ik vind dit wel eng!
Xxx Cuteflower
Oeps, net gezien dat ik andere kleur aura heb en ontdekt dat de oom van mn moeder gwn een ziekte had. Maar alsnog: Heeft iemand tips of ervaringen?
Ben je gewoon nog jezelf? Dan ben je niet overgenomen. Verder zijn er (volgensmij) mensen die je kunnen leren om er mee overweg te gaan. Verder gewoon aardig tegen ze doen want anders kun je problemen krijgen heb ik gehoord...
Groetjes mij
Hey hey! Het gaat de laatste tijd wel een beetje slecht met me, maar verder ben ik nog wel mezelf.
Heyy ik ben heks en ik zie soms ook van die schaduwen / geesten of dingen die zo voelen wat ik je kan advizeren is onderzoek doen doe onderzoek naar paranormale bescherming jouw interrese en kracht hierin kan negatieve entitijten oproepen leer de verschillende soorten en hoe er mee te werken of ze te verbannen maar alsnog bescherm jezelf ik doe dit door middel van een spreuk of een kristal met intentie mee te dragen om me te beschermen er zijn ook andere opties succes en wees veilig
Groetjes
Haha hoi
Word een beetje bang van je topic. Is het echt zo gevaarlijk???
En wat kan ik dan doen om mezelf te beschermen?
Ik neem aan dat als het familieleden zijn je niks willen doen. Je kunt ook Ghost Hunters vragen of ze langs kunnen komen. Ze kunnen dan contact met geesten opnemen en dingen vragen. Ik denk niet dat je jezelf met hekserij en alles moet beschermen zoals
Groetjes mij
Hoihoi!! Bedankt voor je tips! Ik denk ook niet dat ik mezelf helemaal ga beschermen. Maar er is een spiritueel winkeltje ergens dichtbij, misschien koop ik daar wel een beschermkristal. Was Ghost Hunters niet een serie? Of kun je ze letterlijk uitnodigen?
Thxxx
CuteFlower
<3
Je kunt ze volgenmij letterlijk uitnodigingen
Groetjes mij
Heeyy, wat naar :(
Mr ook wel gaaf als je aura's kunt lezen trwns, hoe werkt dat eig? Wat zie je dan en wat weet je als je dat ziet over iemand?
Welke geloof heb je als ik vragen mag? Ik ben zelf namelijk christelijk en heb zelf wel eens gehad dat ik dingen zag door Satan, omdat hij christenen haat en ik hoorde ook steeds stemmen enzo, voelde soms ook aanrakingen. En had toen ook een depressie, angst en paniek aanvallen. De dokter zei dat ik gek was en een psychose had.
Ik weet nie prc hoe het werkt met overgenomen worden, maar voor zover ik weet kunnen geesten je niet overnemen, je kan ze wel zien enzo. Demonen enzo kunnen dat wel. Maar volgensmij is dat als je magie gebruikt (zwarte/witte magie, vloeken en seance ofzo) of als je ze oproept.
Wel echt naar dat je ook last hebt van die andere dingen enzo. Idk of dat zo is, mr als je christelijk bent kun je God om hulp vragen, als dat nie zo is kan dat ook wel hoor mr k snap het als je dat dan nie zomaar doet haha
Deze info heb ik trwns van een vriend van me, hij is een tovenaar en satanist dus jaa
Xx
Nog even een toevoeging op
Groetjes mij
Haha hoi
Het komt goed je hoeft geen hele rituelen uit te voeren als je dat niet wil een beschermende kristal kan al voldoende zijn het was niet mijn bedoeling je bang te maken het komt allemaal goed
Groetjess
Heeyy, wat naar :(
Mr ook wel gaaf als je aura's kunt lezen trwns, hoe werkt dat eig? Wat zie je dan en wat weet je als je dat ziet over iemand?
Welke geloof heb je als ik vragen mag? Ik ben zelf namelijk christelijk en heb zelf wel eens gehad dat ik dingen zag door Satan, omdat hij christenen haat en ik hoorde ook steeds stemmen enzo, voelde soms ook aanrakingen. En had toen ook een depressie, angst en paniek aanvallen. De dokter zei dat ik gek was en een psychose had.
Ik weet nie prc hoe het werkt met overgenomen worden, maar voor zover ik weet kunnen geesten je niet overnemen, je kan ze wel zien enzo. Demonen enzo kunnen dat wel. Maar volgensmij is dat als je magie gebruikt (zwarte/witte magie, vloeken en seance ofzo) of als je ze oproept.
Wel echt naar dat je ook last hebt van die andere dingen enzo. Idk of dat zo is, mr als je christelijk bent kun je God om hulp vragen, als dat nie zo is kan dat ook wel hoor mr k snap het als je dat dan nie zomaar doet haha
Deze info heb ik trwns van een vriend van me, hij is een tovenaar en satanist dus jaa
Xx
Hoihoii! Antwoord op je vraag: Ik zie meestal een waas op iemand heen als ik me concentreer. Die heeft dan een bepaalde kleur, het lijkt alsof hij licht geeft en hij beweegt mee met de persoon.
Haha hoi
Het komt goed je hoeft geen hele rituelen uit te voeren als je dat niet wil een beschermende kristal kan al voldoende zijn het was niet mijn bedoeling je bang te maken het komt allemaal goed
Groetjess
Oke, fijn hahaha
Xx
Xx
Ik zie een waas met een bepaalde kleur omm iemand heen. Dan weet ik wat de kleur betekend.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.