Skip to main content

Hoii ik ben de laatste tijd echt heel bang voor een 3de wereldoorlog in Nederland iemand tips

Zo erg zal het niet worden. En wie zou hier aan moeten vallen? Poetin is nog wel ff druk in Oekraïne, die komt echt deze kant niet op. En dan nog, hij is echt niet zo gek om een navo land aan te vallen.

Dus tja, er is echt geen reden om bang te zijn.


Hallo, Maak me maar niet zo druk hoor. De media wilt je alleen maar bang maken wat helemaal nergens voor nodig is


niet bang zijn voor iets dat niet komt. ons land valt bijna nooit aan en Poetin is denk ik niet echt in de mood om ons aan te vallen. zou veel risico meebrengen met een lage kans op langdurig succes. 

 


Maar wat als Putin wint met die oorlog binnenkort ofdat hij wel een Navo land aanvalt wij zijn niet voorbereid en te weinig mensen in het leger en misschien gaat de vs dan ook niet meevechten

 


Hoii ik ben de laatste tijd echt heel bang voor een 3de wereldoorlog in Nederland iemand tips

het zou echt niet zijn dat er een 3e WO komt wand de dochter van putin woond in nederland dus dat zou beetje dom zijn en nederland heeft ook een goed leger het is groter dan je denkt en wij kunnen ook half nederland onder laten lopen bijv bij de 2e WO dus komt echt wel goed 


Maar wat als Putin wint met die oorlog binnenkort ofdat hij wel een Navo land aanvalt wij zijn niet voorbereid en te weinig mensen in het leger en misschien gaat de vs dan ook niet meevechten

 

Dat zei Trump (dat die de VS niet mee laat vechten, of mee gaat helpen met ons dan), maar wie weet wordt hij niet herkozen, want die kans is klein, en Biden zou wel meehelpen, ten minste, daar ga ik vanuit na de uitspraken die hij al heeft gedaan over Poetin/Rusland.


Ik wist niet eens dat die dochter hier woont dat ze nog leeft verbaasd me naja wss heel veel beveiliging mr ja als Nederland onder water staat dan staat mijn huis ook volledig onder water dan ben ik ook alles kwijt maar wel bedankt dit Stelt me gerust 


Dat zei Trump (dat die de VS niet mee laat vechten, of mee gaat helpen met ons dan), maar wie weet wordt hij niet herkozen, want die kans is klein, en Biden zou wel meehelpen, ten minste, daar ga ik vanuit na de uitspraken die hij al heeft gedaan over Poetin/Rusland.

Trump heeft heel veel mensen tegen hem maar ook heel veel mensen voor hem en Amerika wil natuurlijk niet mee doen aan de oorlog dus die zullen eerder Trump kiezen deze info heb ik van mn oom die daar woont


Hey, als we zelf sterk gaan staan hoeven we niet bang te zijn voor Rusland of welk land ook. En met 'we’bedoel  ik Europa. Niet Nederland alleen daar zijn we te klein voor.  Als je ziet hoeveel moeite die russen al hebben metOekraïne wat denk je dan van de NATO ?  Ook zonder de VS , kijk maar eens naar Polen wat een groot leger dat heeft ( en modern), en Frankrijk en UK.  En Duitsland. Nee, ik denk niet dat de russen zo dom zullen zijn. En China zal dat ook nooit toelaten want dat is dé grootmacht en buurland van Rusland en China handelt veel met Europa. Nee, ik vind het allemaal wel griezelig wat er overal gebeurt maar dat Rusland Europa binnen valt geloof ik niet.  En laat je niet misleiden door al dat complot geklets van sommige  extreem rechtse partijen en pro-Rusland figuren. Ze liegen alles bij elkaar en kijken niet op een fantasietje meer of minder.

Liefs, Tover xx


Reageer