bang voor mezelf

  • 21 October 2021
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Ik weet het echt niet meer ik heb al zo veel topic geschreven maar ik wil het toch nog even kwijt.

Ik ben doodsbang voor mezelf ik doe mezelf pijn ik doe me hond soms pijn (ik kan me niet inhouden wat ik ook doe) De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. Ben depressie. En vroeger veel gepest op de basisschool.

Dit allemaal zorgt het er voor dat ik nergens meer de nut er van inzie ik weet eigenlijk niet eens waarom ik hier nog ben. Zit op dit moment bij de Crisisdienst voor hulp ze zeggen allemaal dat ze het knap vinden dat ik hulp zocht maar de enige reden was dat andere mensen het van me verwachten, ik weet niet hoezo maar ik wil geen hulp.


5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou graag helpen maar ik heb geen idee hoe . Blijf echt proberen om hier uit te geraken Lucky , je verdient dat . Knuffel !

Reputatie 3
Badge +2

Herken ik heel erg Lucky!

Ik weet niet hoe ik je moet helpen, zit nu ook in zo'n situatie

 

xxx

Hey Lucky,

 

Ik denk dat ik je begrijp op het vlak dat je geen hulp wil. Het is echt naar dat je je zo voelt en eigenlijk geen andere optie ziet. Het enige waar ik je mee kan helpen is de positieve dingen zien, maar sommige kinderen vinden dat alleen maar irritant.

Toch zal ik het wel gewoon proberen.

Heb je misschien mensen die je lief hebt waar je terecht kan of waar je gewoon bij kan zitten zonder dat je iets uit hoeft leggen. Iemand die je een goed gevoel geeft? Denk er over na

En er zijn dus mensen die jou professionele hulp willen geven. Is dat niet een teken van liefde? Ze willen toch dat je blijft leven en minder depressief wordt?

Ook al heb je misschien het idee dat er niks nuttigs is in je leven en dat je misschien de hele tijd in de weg loopt, kijk of je nog leuke herinneringen hebt. Je wil dat gevoel toch nog een keer hebben. Je hele toekomst zal stomme dingen hebben maar ook zal je leuke dingen meemaken die je een goed gevoel geeft.

 

Veel knuffels van mij

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Lucky ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Hey Lucky,

Ten eerste vindt ik het knap dat je überhaupt uiteindelijk naar die crisisdienst bent gegaan ondanks dat je het eigenlijk niet wil. Misschien wil je het niet maar het kan je echt helpen!

Probeer jezelf en je hond geen pijn meer te doen, tel tot 10 ofzo, voor mijn part tot 100. 

Ik weet verder niet echt iets... in ieder geval onwijs veel succes!

Veel liefs,

Ikke13

Reageer