Vraag

bang voor mensen.

  • 3 April 2023
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi ik ben een meisje van 15 jaar en ik struggle al 7/8 jaar met sad gevoelens door pesten. Is is pas gestopt in groep 7 en het begon in groep 4.

Daardoor ben ik bang geworden voor nieuwe mensen. Alleen nu was het erger, er was een jongen rond de twintig, die wilde mij uitleg geven over wiskunde alleen ik kreeg buikpijn, en stress en kon wel wegrennen. Weten jullie misschien wat het is?


2 reacties

Badge

Heyy,

Het is zeer vervelend dat je dit heb meegemaakt en dat het je zo achtervolgt. “Angst” is een menselijk gevoel. Bij de een is dat sneller dan bij de ander. Dit komt door gebeurtenissen in het verleden of iets eng vinden. Het is waarschijnlijk de schrik van vroeger dat je dit gevoel gaf al is er geen kwade intenties &  kan het gewoon een aardige jongen zijn. Praat hier met “vrienden” over waar jij je fijn bij voelt. Die kunnen ervoor je zijn en je natuurlijk ook opvrolijken. Als je nog vragen heb of een gesprek wil ben ik altijd beschikbaar!

 

Groetjes,

S

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, 

wat vervelend, ik wil je graag (proberen te) helpen! 
 

Ik vindt het knap van je dat je, je verhaal op het forum hebt gedeeld! Het zou (misschien) kunnen helpen om het er ook over te hebben met iemand in je omgeving, ouders, of mentor bijv.!?

 

bellen en chatten met de kindertelefoon kan ook. 
 

suc6! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer