Vraag

Bang voor mannen/jongens

  • 30 December 2019
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een meisje van 13

 

En ik loop gwn vaak op straat maar altijd als er een man of een jongen achter me loopt word ik helemaal bang en krijg ik een soort van kleine paniekaanval ik krijg soms ook echt paniekaanvallen maar ja zegmaar ik heb dit al best een tijdje maar het begon pas echt op te vallen toen een vriendin van me vertelde dat ze een manier had om in je vorige leven te kijken dus ik vond dat helemaal gaaf enzo en wij gingen dat dus zegmaar doen maar toen ik daar was kwam ik dus achter allerlei dingen maar één daarvan was zegmaar dat mijn vader en mijn man waar ik mee moest trouwen ofzo mij verkrachten en sinds dien ben ik steeds meer bang voor als mensen achter me lopen bijvoorbeeld 

Maar ik vroeg me dus af of jullie misschien tips hadden om hiervan af te komen

 

Bedankt voor het lezen ♥️


2 reacties

Hee Wolfpomh, 

Je hoeft niet bang te zijn voor elke jongen of man, niet elke man is zo als in je “vorige leven” ben wel benieuwd hoe je naar je vorige leven terug moet kijken, let me know. Maar ik denk persoonlijk niet dat het helemaal waar was,  wat je vriendin je vertelde. Wat niet uitmaakt voor dit verhaal. Maar ik denk dat als je elke keer als je zo een paniek aanval hebt dat je misschien even diep moet inademen en moet bedenken dat niet elke man of jongen je gaat verkrachten. Daarbij jongens/ mannen zijn ook gewoon mensen, ze verschillen allemaal van elkaar net als meisjes, dus niet elke jongen doet hetzelfde als wat je stiefvader en je man hebben gedaan en als deze angst zich veder uitzet is het misschien een mogelijkheid om het tegen je ouders of docent te vertellen? Zij kunnen je misschien veder helpen dan ik. Het is trouwens wel logisch als je rond je 13e in de pubertijd een stukje banger wordt voor alles, had ik ook ;)

Hallo Wolfpomh :)

Je moet gewoon denken '’Hij is gewoon een normale man of jongen'’, niet iedereen gaat je verkrachten aangezien dat gewoon ronduit strafbaar is en je kan daar een gevangenis straf voor krijgen die jaren duurt dus niet iedereen doet dat. 

-Dr8gon99

Reageer