Hoi ik ben heel erg bang om dood te gaan en ouder te worden heeft iemand tips
Heyy,
Ik denk dat heel veel mensen daar wel eens bang voor zijn of iig over nadenken.. Klinkt heel stom dit, maar ouder worden hoort er natuurlijk bij en dat gaat helemaal vanzelf. Het is normaal om daar over na te denken en om daar onzeker over te zijn, maar het moet je leven natuurlijk niet op een negatieve manier beïnvloeden.
Misschien vind je het fijn om eens met iemand te praten over je angsten bijvoorbeeld met je ouders? Praten kan opluchten en een gesprek over ouder worden en de dood kan misschien wat angsten bij je wegnemen en daar kunnen je ouders je denk ik wel bij helpen. Wat je ook kan doen is je gedachtes uitschrijven op een papiertje of in een schriftje. Je schrijft dan zeg maar je hoofd even leeg dat helpt bij mij erg goed om wat rust in mijn hoofd te vinden dus misschien helpt dat jou ook wel.
Je kan dit ook altijd een keer met de kindertelefoon bespreken via de chat of door ze te bellen dat kan via deze link en dat is denk ik ook wel fijn voor je.
Liefs, ItsJustMe <3
superbedankt voor je uitgebreide reactie!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.