Hallo, ik ben Tom. Ik ben 15 jaar en ik heb dankzij priveredenen een trauma aan injecties. De vorige keer dat ik er een kreeg moest ik huilen en viel ik flauw . Ik moet er overmorgen weer 1, maar het probleem is dat het in een grote zaal is met mensen die ik ken. Ik wil het liefst niet huilen en al helemaal niet flauwvallen. Kan iemand helpen??!!!
Ik vind op internet allemaal dingen als: niet stressen en niet nadenken, maar zoals mensen die het ook hebben/hadden zullen begrijpen, DAT KAN NIET! En ook zeggen mensen dat het helpt als je ligt maar dat kan uiteraard ook niet in zon grote zaal.
Kn iemand mij a.u.b voor overmorgen avond?????
Bladzijde 1 / 1
Beste Tom, ik ben 14 jaar en heb zelf ook prikfobie ivm met kindertrauma. Ik heb zelf ook paniekaanvallen als ik eraan denk dat ik gevaccineerd moet worden. Ik heb het in Januari echter wel gedaan. (meningokokken)
mijn tips:
tip 1: Vraag of de persoon die je prikt eerst kan uitleggen wat ze gaat doen. Geef aan dat je dit eng vind.
tip 2: geef aan op welke manier je geprikt wil worden
tip 3: Kijk niet naar het vaccin (HEEEELLL LASTIG maar toch)
tip 4: Ga na de tijd wel huilen, het scheelt heel veel stress, wss gebeurt het toch wel. Want opluchting kan er ook voor zorgen.
Ik wens je heel veel succes! Ik weet dat deze tips je in je hoofd niet helpen, eigenlijk geen enkele tip. (Behalve niet gaan dan)
mvg Lifeislikearollercoaster
mijn tips:
tip 1: Vraag of de persoon die je prikt eerst kan uitleggen wat ze gaat doen. Geef aan dat je dit eng vind.
tip 2: geef aan op welke manier je geprikt wil worden
tip 3: Kijk niet naar het vaccin (HEEEELLL LASTIG maar toch)
tip 4: Ga na de tijd wel huilen, het scheelt heel veel stress, wss gebeurt het toch wel. Want opluchting kan er ook voor zorgen.
Ik wens je heel veel succes! Ik weet dat deze tips je in je hoofd niet helpen, eigenlijk geen enkele tip. (Behalve niet gaan dan)
mvg Lifeislikearollercoaster
En vraag om een apart kamertje!!!!! Dat helpt echt enorm!!
Hoi, sorry ik lees het nu pas erg laat maar hoe is het gegaan???
Xx
Xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.