Skip to main content

Volgende week heb ik een feest van iemand, en zij hebben een hond ik ben bang voor honden. Moet ik daar naar toe gaan of niet? Ik ben altijd bang dat ze gaan bijten of tegen me opgaan springen ofzo. Als ik een  hond zie ben ik altijd meteen weg. Ik ben zelfs voor die kleintjes bang, ik snap mezelf soms niet.

Hey Nina2,

Wat vervelend dat je die angst heb. Het is helemaal niet gek, want heel veel mensen hebben dat. Weet je misschien waar die angst vandaan komt, want dan kan je daar misschien iets aan doen?

Ik zou zeker wel naar het feestje gaan! Het zou een beetje jammer zijn als je een feestje zou laten zitten, omdat je bang bent. Want er zijn vast wel dingen te bedenken.

Je kan bijvoorbeeld van te voren vragen of ze de hond in het hok willen stoppen of in een aparte kamer/ruimte, zodat die niet bij het feestje komt. En jij dus ook niet bang hoeft te zijn. Dat lijkt me eigenlijk voor dit moment de beste oplossing. En het is niet gek hoor als je dat vraagt. Als jij het zelf lastig vind om te vragen, kan iemand anders het misschien wel voor je doen. Zoals een anders gezins of familielid.

Ik zou dus wel naar dat feestje gaan!

Veel plezier en succes,

Xx Simply Me


Hey nina2. Zoals Simply  me zij is vragen of de hond in een Andere kamer doen zo dat je niet bang hoefd te zijn. Vervelend dat je bang bent voor honden. 

Groetjes JandeB 


Thanks voor jullie reacties, ik zal vragen of de hond in de bench kan!

 

Groetjes Nina :heart:


Hey nina2. 

Hoe was het verlopen met de hond?

Groetjes JandeB 


Reageer