bang voor gymlessen

  • 22 January 2022
  • 5 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey allemaal,

ik ben echt super bang voor de gymlessen. Vooral als we gaan turnen of softballen. Bijna iedereen uit mijn klas kan goed softballen en turnen, behalve ik. Ze lachen me er nooit echt uit om en ik word helemaal niet gepest! Ik heb juist een super goede klik met mijn klas en veel vrienden en vriendinnen. Maar tipsalto (salto over een verhoging met je handen op de verhoging) durf ik gewoon echt niet. Mijn gymdocent is super lief en weet van mijn angsten en helpt mij. Maar hoe gaat het volgend jaar? Als ik een nieuwe docent krijg. Heeft iemand tips hoe ik thuis kan oefenen met softbal en tipsalto?

groetjes van mij


5 reacties

Badge

Hoiii, het is echt niet erg als je iets echt niet kan tijdens de gymlessen. Iedereen heeft wel dat ene vak waar die echt niks van bakt, of dit ene ding tijdens de gymles. Gymdocenten snappen ook echt wel dat sommige mensen echt niet zo goed zijn of bang voor bepaalde onderdelen, maar ze hebben wel een soort verwachting van je dat naar mate je in een hogere klas komt, je de onderdelen meer en beter beheerst en dat je dus ook over je angst heen komt. Je zou tijdens de gymlessen meer steun kunnen zoeken bij vrienden of dat je met je gymdocent afspreekt dat er iets aan een cijfer gedaan zou kunnen worden (in het geval dat je hier een cijfer voor zou krijgen). Steun kun je ook zoeken voor softbal. Er zijn echt veel meer mensen die het niet durven, en je zou altijd je docent kunnen vragen om extra tips (via een bericht of na de les), dat kan ook helpen met je zelfvertrouwen opbouwen.

Veel succes ermee, byee :)

Haii

Het lijkt me vrij simpel. Als jij een bepaalde oefening in de gymles niet wilt doen omdat je niet durft dan doe je het ook niet. Als je dat volgend jaar tegen je gymdocent zegt zal die dat wel snappen. Er zijn in mijn klas ook veel mensen die dat super eng vinden, ja dan is dat maar zo! je kunt niet overal goed in zijn hé. Dat is echt niet erg. Ik ben in dingen zoals voetbal ook heel slecht, en als we dan gaan turnen ben ik daar beter in dan de gemiddelde jongen in m’n klas. Dat is nu eenmaal hoe het is, je hoeft je daar geen zorgen over te maken!!

 

Reputatie 5
Badge +4

-onnodige quotes verwijderen-

Bedankt voor je hulp! Het helpt mij heel erg! 

Reputatie 5
Badge +4

Hoiii, het is echt niet erg als je iets echt niet kan tijdens de gymlessen. Iedereen heeft wel dat ene vak waar die echt niks van bakt, of dit ene ding tijdens de gymles. Gymdocenten snappen ook echt wel dat sommige mensen echt niet zo goed zijn of bang voor bepaalde onderdelen, maar ze hebben wel een soort verwachting van je dat naar mate je in een hogere klas komt, je de onderdelen meer en beter beheerst en dat je dus ook over je angst heen komt. Je zou tijdens de gymlessen meer steun kunnen zoeken bij vrienden of dat je met je gymdocent afspreekt dat er iets aan een cijfer gedaan zou kunnen worden (in het geval dat je hier een cijfer voor zou krijgen). Steun kun je ook zoeken voor softbal. Er zijn echt veel meer mensen die het niet durven, en je zou altijd je docent kunnen vragen om extra tips (via een bericht of na de les), dat kan ook helpen met je zelfvertrouwen opbouwen.

Veel succes ermee, byee :)

Dankjewel!!

Reputatie 7
Badge +18

Hoi ik snap dit helemaal ! kan soms ook dingen niet zo goed.  Wel fijn dat je een docent hebt die je begrijpt. die wil ik ook wel :) haha .  Je kunt een boel andere dingen vast heel goed en ik snap dat je dit ook goe wilt kunnen zou ik ook willen dan. Dus ik heb geen oplossing maar ik kijk even mee wat anderen voor tips geven ! :blush:  Tis ook een soort topic van mij :). succes hoor ! Ik hoop dat het je lukt zou fijn zijn !

Grtz Julian X

Reageer