bang voor doorsturen van foto’s

  • 20 May 2020
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi allemaal, 

Ik heb vandaag wat foto’s gestuurd (niet naaktfoto’s maar wel van mijn borsten) via Snapchat. Ik heb de jongen al geblokkeerd omdat ik me er totaal niet fijn bij voel. Ik ken hem niet en ik weet eigenlijk ook echt totaal niet waarom ik dit heb gedaan. Nu ben ik alleen bang dat hij ze op de een of andere manier toch kan gaan doorsturen als hij boos zou zijn omdat ik hem heb geblokkeerd. Willen jullie mij alsjeblieft helpen?

 

(hij vroeg er trouwens om, maar kwam niet opdringerig over) 


6 reacties

... super dom dit, denk ff na voor dat je iets doet.

Reputatie 3
Badge +2

Hey

Wat je hebt gedaan is niet de slimste keuze ooit. Helaas kunnen we de tijd niet meer terug draaien. Je kan het tegen iemand vertellen bijvoorbeeld je beste vriendin of een vertrouwend persoon op school of je mentor. Je ouders zou je het ook nog kunnen vertellen maar de kans is aanwezig dat ze boos op je worden. Verder zal ik er niet teveel aan denken.

 

Xx mij

Hallo Daidaixx :)

Met je gezicht of zonder je gezicht. Je kunt het misschien vertellen aan iemand. Je kunt ook regelmatig je naam of die naaktfoto op internet opzoeken en als die opduikt kun je het rapporteren. Qua verspreiding op school kun je vrij weinig doen maar je kunt wel alvast leerkrachten informeren over de huidige situatie en dan kijken hoe het zich verder ontwikkeld.

-TheMightySlayer <3

@Daidaixx ik stel je gerust! Als je een snap krijgt kan je alleen doorsturen als je hem hebt gescreend! 

hey

het is natuurlijk niet slim wat je hebt gedaan ook omdat je hem niet kent. ik zelf geef toe iedereen gaat wel eens in deze 'fase' zitten en willen of proberen het ook uit. als ik zelf toe geef ik heb een vriend en ik heb het wel eens met hem geprobeerd. ik heb dit onder andere gedaan omdat ik niet wist of ik dit wel zeker wilde of niet. ik ben  er dan  nu achter dat dit niet iets is waar ik blij van word. 

maar om terug te komen om jou, als er geen kenmerkende dingen om die foto staan ben je waarschijnlijk safe. ik ga er niet van uit dat hij ze zal verspreiden ik was daar in het begin ook bang voor. ik had het ook aan mn vriend gevraagd. maar ik kreeg een antwoord: "waarom zou ik dat doen? ik hou jou liever voor mezelf geen denken aan dat andere jou op die manier zien” dus dat stelde mij wel gerust. maar als je bij je zelf nagaat wat zou die jongen eraan hebben om die foto's van jou op het internet te zetten? niet vervelend voor jou bedoeld maar waarschijnlijk is het een jonge die het vaker doet en er dus ook makkelijk weer aan nieuwe kan komen. het is in ieder geval wel goed van je dat je hem hebt geblokkeerd dan weet hij ook duidelijk dat je niks meer van hem moet.

ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad, als je vragen hebt verder vraag t gerust aan me

 

niet het slimste maar als hij geen screenshot heeft gemaakt dan is alles oke maak je maar geen zorgen:dog:

Reageer