Skip to main content
Vraag

bang van iedereen

• January 5, 2025
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ik ben bang. Alleen thuis voor inbrekers, in de ochtend dat mijn ouders niet wakker worden, in het vliegtuig dat we gaan neerstorten, en nog veel meer. Sowieso wordt ik stresskip of overspannen genoemd, maar dit weet niemand. Dat zijn ook gewoon domme gedachtes. 

Ik zat bijvoorbeeld laatst in een vliegtuig en toen was er een steward die naar mij keek, het was een man. Ik bang. Ook al ben ik een man. En in de trein bang. Overal bang. Voor mensen, over mensen. 

2 reacties

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 5, 2025

hi ik heb dit ook daarom doe ik nu aan karate das nu al 3 jaar karate dat ik doe en nu ben ik minder bang als ik in de auto zit soms ben ik bang dat we een ongeval gaan hebben je bent niet de enigste misschien dat je ook kan beginnen aan een vecht sport het zorgt ook dat je jouw wat veiliger voelt 

xxx nevada

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii ​@nieuwschierig_aapje 

Ahw dat lijkt me erg naar en heftig 😟. Kun je dit aangeven op zo'n moment bij iemand als dat mogelijk is? Dit gaat natuurlijk lastig als je alleen bent maar bv bij je ouders dat je bang bent voor inbrekers of  in een vliegtuig zou je het aan kunnen geven dat het uiteindelijk stap voor stap iets kan verlichten en je minder bang hoeft te zijn. En het zijn geen domme gedachtes hoor, iedereen heeft wel iets waar hij of zij bang voor is of tegen aan loopt etc... dat is nogal menselijk🙂 hoop dat dit je iets gerust kan stellen. 

Liefs 🤗