Skip to main content
Vraag

Bang over leeftijdsverschil

• 28 december 2024
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 15 jaar oud en een meisje met wie ik ben is eig 17 en wanneer ze 18 wordt ben ik nog steeds 15 want er is ongeveer een 2 jaar en een maand leefttijdsverschil. Wij hebben daar persoonlijk geen problemen mee maar ik ben bang van hoe mijn ouder hierover gaan reageren want ik heb ze nog niet verteld dat ik in een relatie zit, met nog een 2 jaar en een maand leeftijdsverschil.

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2446 reacties
  • 28 december 2024

Hey, misschien kun je het een beetje aftasten door er iets over te zeggen alsof het om iemand anders gaat. Zo van " ik hoorde van een jongen die.....".. en dan kijken hoe ze reageren. Dan heb je alvast een indruk.  En je kunt het dan ook een beetje positief brengen.  Dat " hij heel gelukkig is met haar" zoiets.  Misschien werkt dit.  Succes en veel plezier samen trouwens ook! 

Liefs, Tover xxx

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 193 reacties
  • 30 december 2024

ik zou wachten totdat je 16 bent dan is 18 en 16 en iets minder groot verschil zou ik zeggen en je bent het zoals jij zegt een maand nadat zij 18 word dat zou ik hebben gekozen. hopelijk heb je er wat aan

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen