bang op school

  • 22 March 2023
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 1
Badge

er zit een jongen in mijn klas en hij zit tegenover mij soms zegt hij dat hij me neer gaat steken of andere dingen en ik word hier zo bang van dat ik niet durf te slapen of ik huil mezelf tot slaap ik durf het tegen niemand te zeggen help


3 reacties

hey,

Misschien tegen je mentor of pestcoördinator zeggen. (ik weet dat het moeilijk is om het te zeggen.) Want dat kan echt niet. 

heel veel sterkte!

Badge

Hoi,

Wat heftig zeg! goed dat je erover in de kindertelefoon aan het praten ben. Hij zit je te bedreigen en dat is niet goed. Misschien kan je het tegen iemand zeggen die je echt vertrouwt en daarna misschien langzamer ook tegen je juf,meester of mentor. Ik weet heel erg goed dat het moeilijk is, maar als je het tegen iemand zegt dan kan je ook beter slapen. Ik hoop(nee, ik wil) dat dit probleem word snel en goed word opgelost.

Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes, van Kers ♥

Badge

Hoi,

Wat heftig zeg! goed dat je erover in de kindertelefoon aan het praten ben. Hij zit je te bedreigen en dat is niet goed. Misschien kan je het tegen iemand zeggen die je echt vertrouwt en daarna misschien langzamer ook tegen je juf,meester of mentor. Ik weet heel erg goed dat het moeilijk is, maar als je het tegen iemand zegt dan kan je ook beter slapen. Ik hoop(nee, ik wil) dat dit probleem word snel en goed word opgelost.

Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes, van Kers ♥

Dont let yesterday take to much of today 

Will Rogers

Reageer