Vraag

Bang omgedumpt te worden

  • 20 April 2020
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben dol gelukkig met me vriendje. Hou ziels veel van hem. Onze relatie gaat super. Maar soms vraag ik iets reageert hij niet. Of zegt hij doe zo. Ik blijf het herhalen. Maar dan denk aan mij ex die me 1 jaar geleden gedumpt heeft via watsapp en zei ... je bent te opdringerig en je stalkt mensen. Waardoor ik bang ben om me vriendje kwijt te raken stel als hij ook zo over me gaat denken. Elke keer huil ik bang om hem kwijt te raken. hij zegt je raakt me niet zomaar kwijt.  Ik vertrouw me vriendje 100%. Maar me ex hem me geraakt er mee met dat opdringerig en stalk gedoe. EN voor hij mij dumpde reageerde hij niet meer. Als me vriendje niet reageer raak ik in paniek ookal weet ik dat hij vaak even snel kijkt en geen tijd heeft om te type. Het is er gewoon ingestampt. Aan me ex denk ik eigelijk nooit meer over behalve op momentem als negeer gevoel en herhalling Ik wil me vriendje niet ben bang

 


1 reactie

Badge

Hi! Ik begrijp je gevoel..

Ik zou denk ik een keertje met hem erover praten (als jullie close zijn enzo), van dat je onzeker bent of dat hij je nog wel helemaal ziet zitten ofz.

Vertel hoe het is gegaan met je ex en dat je bang bent dat het weer gebeurt, maar dat je dat totaal niet hoopt omdat je zielsveel van hem houd, dat kun je namelijk gerust zeggen hoor!😉 Kijk hoe hij reageert en vraag of hij er misschien op kan letten hoe hij op dingen reageert die jij vraagt..

Ik zou ook nog wel de nadruk leggen op dat je dingen echt niet opdringerig bedoeld enzo.

Misschien heeft je vriendje ook wel in zo'n situatie gezeten als jij, dat hij op een nare manier gedumpt is ofzo.

Nou ik hoop dat je hier iets aan had!! Xx

Reageer