Skip to main content
Vraag

bang om mijn vrienden kwijt te raken

• April 4, 2025
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik een jongen (15) en best onzeker over alles eigenlijk en voor mijn gevoel zit mij eigen hoofd me in de weg. Ik ben namelijk bang dat ik mezelf voorschut zet of dat ik iemand kwijtraak die ik absoluut niet kwijt wil raken zoals in dit geval mijn 2 beste vrienden. We kennen elkaar ongeveer 10 jaar maar ik ben nu al een paar maanden over alles onzeker en ook over onze vriendschap ik heb nu namelijk vaker de gedachte dat ze als ik er niet ben ze het slecht over me hebben wat meestal niet zo is maar toch. Nu is het zo dat we vandaag (als ik dit schrijf) een soort Ruzie hadden om een minecraft server (lang verhaal) allen ze hadden het allebei zo erg tegen me dat ik nu bang ben om ze kwijt te raken wat een van mijn grootste angst is. Ik heb namelijk zoveel met ze opgebouwd en meegemaakt dat ik dit echt nu kwijt wil. En diep van binnen weet ik ook wel dat dit onzin is en dat ze me echt niet gaan verlaten vanwege een domme discussie maar op dit moment voelt het toch anders dus weet iemand Misschien hoe ik hier mee om moet gaan of wat ik kan doen 

2 reacties

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 5, 2025

hi 

ik weet dat dit moeilijk is en ik snap je volledig ik had ook verschillende ruzies met mn vriendin en die kwamen allemaal weer goed we zijn nu nog steeds bevriend maar in juw geval 10 jaar !!! dat is heel lang mss is er iets gebeurt waardoor je denkt dat ze je niet meer beginnen leuk te vinden geloof me dit komt goed ik denk dat je nu gewoon wat moet doorzetten want je kan dit 

xxxxxxx nevada 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 8, 2025

De hond dood gemaakt? Nee grapje, dat is altijd wek het risico met de 2 weken minecraft fase. Heb ook wel eens gezeik gehad voor x-rayen en toen was iedereen ook pissig op me maar na een paar weken was het alweer goed. Wil niet zeggen dat het ook zo bij jou zal zijn, maar aangezien het over een minecraft server gaat denk ik zomaar dat het best snel weer goed zal komen

In iedergeval sterkte ermee