Skip to main content

Heyy ja dus ik ben 14 en heb een vriendin van 18. Ze is op een jaar echt heeeel belangrijk voor mij geworden en weet letterlijk alles van mij. Na een tijdje dat ik haar kende was ik al heel open met haar da ik me niet goed voelde enzo. Nu ben ik dat nog altijd maar ik merk dat ik steeds het eerste berichtje moet sturen en dat ze kortere berichten terugstuurt. Ik denk dat ze me niemeer leuk vind maar me niet durft achterlaten omdat ze weet dat het niet goed gaat en zij de enige is die dat weet... we praten best open over alles snijwonden, zelfmoordgedachten... een paar dagen geleden zei ze (het ging net over een wonde) tegen mij dat ze het gevoel heeft da ik nie wil genezen of nog nie klaar ben en ik heb het gevoel dat ze mij en alles beu is en denkt dat ik dit voor aandacht doe.

hee lief, 

Heel eerlijk ik zou het vragen, ik snap dat het moeilijk kan zijn heb het zelf ook meegemaakt. Het kan dat jullie nu een punt hebben bereikt dat jullie in een andere levensfase zitten, dat jullie heel anders over dingen denken. Hoe kut het ook kan zijn is het denk ik wel het beste om het te vragen in plaatst van de hele tijd met een onzekerheid te zitten. 

liefs


Heyy @Framkoosje ik heb al wel een paar keer laten vallen dat ik betwijfel of ik wel belangrijk ben voor haar en dan zegt ze van wel maar ik heb constant het gevoel van niet


Reageer