Skip to main content
Vraag

bang om alleen te zijn op school

• June 18, 2025
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi, ik ben een meisje van 12 jaar oud, ik zit in de 1e van vmbo tl/havo. morgen (donderdag) heb ik een excursie naar een theater met keuzeklas. er zitten 8 meiden (waaronder ik) in mijn klas en 12 jongens. Ik heb 1 vriendin, wij zijn echt mega close. maar de andere meiden in mijn klas zijn allemaal niet zo aardig. buitensluiten, meidenvenijn etc. morgen is mijn vriendin er niet. en we moeten ook fietsend naar het theater. maar ik moet dus alleen. ik heb geprobeerd om aan de meiden te vragen of ze met me wouden fietsen, maar natuurlijk zeiden ze nee! dus nu heb ik geprobeerd om aan mijn ouders te vragen of ik die 2 uren naar huis mocht gaan maar ze vinden dat ik dan zwak ben. en ik moet huilen, ik zeg steeds tegen mezelf dat ik dramatisch ben, maar toch lukt het me niet. ik huil al 3 dagen achter elkaar sowieso. en alle meiden van keuzeklas zijn ook allemaal gemeen. en jongens zijn er maar 2 van. die fietsen ook samen. WAT MOET IK DOEN??

2 reacties

LucaPlatypus
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 18, 2025

Lieve ​@Hallo hoi 

Ik snap dat dat moeilijk en pijnlijk kan zijn. Wat stom dat je ouders zo reageren! Die stomme mensen in je klas moet je gewoon laten, ik snap dat dat moeilijk kan zijn maar probeer er gewoon geen aandacht aan te schenken en ze te negeren. Als je doet alsof het je niks doet dan verliezen ze toch interesse. Je moet gewoon schijt hebben 💩. Alleen zijn is moeilijk, ik spreek uit ervaring ;), maar het is maar voor 1 dagje en school is toch al bijna klaar.  Je hebt al mijn steun en geluk. Hopelijk wordt het toch een beetje leuk!

Liefs, Luca.

sheepmaster123
Forum|alt.badge.img

je moet niet boeien om andere mensen al helemaal niet als ze gemeen tegen je doen