Skip to main content

Vaak als ik in de auto zit ben ik bang dat we te snel gaan of dat er geen controle op zit dat ik kan crashen. Dit heb ik minder als mijn moeder rijdt, omdat zij wel goed is in rijden. Maar bij mijn vader of bij andere mensen gaat mijn hart sneller kloppen en moet ik soms mijn ogen dichtdoen om me beter te voelen. Soms raak ik zo gestrest dat ik voel alsof ik niet genoeg adem krijg n dan moet ik het raam helemaal open doen en mijn hoofd er (semi) uitsteken. Ik had er vroeger nooit een probleem mee als de bestuurder versnelde. Toen ik bij mijn ex in de auto reed was t echte een laagtepunt voor mij omdat ik ooit zo bang werd toen hij te hard reed dat ik aan hem zat en schreeuwde dat hij moest stoppen en hij heel abrupt van de weg af ging en remde langs de weg. Ik was zo geschrokken en liep verder. En toen ik ooit eens ging karten, was ik bij de eerste ronde ik zo in shock dat ik zo snel ging en dat ik er niks aan kon doen omdat ik in shock was dat ik heel hard tegen de muur crashte. Mij hoofd kwam tegen het stuur, ik had een hersenschudding, ik verrekte mijn schouder en ik scheurde mijn lip. Ik zie mezelf niet in een auto rijden over twee jaar…

Heeft iemand dit ook?

Geen reactie

Reageer