Vraag

bang dat vriendin topics leest

  • 19 June 2022
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey iedereen. Ik heb mij beste vriendin deze website getoond en mij n profiel wachtwoord gegeven. Maar ik ben nu bang dat zij mijn topics leest en dat word dan mega genant! Wat moet ik doen en hoe verwijder je je topics? Of kan dat niet?

Help!! 


1 reactie

Het is dan misschien een goed idee om je  wachtwoord en gebruikersnaam te wijzigen zodat zij je niet meer herkent op het topic en in kan loggen op jouw account. 

Wij kunnen zelf niet topics verwijderen, maar je kunt een verzoek doen bij de Kindertelefoon. Dit is wat erover staat in de forumregels:

18. Topics worden niet verwijderd.

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

 

Aangezien in jou situatie sprake is van de tweede uitzondering, wordt jouw verzoek hopelijk uitgevoerd. 

Reageer