Skip to main content

hi

Sinds de Lock down heb ik het gevoel alsof mijn 2 bff's me haten. Eerst deden we bijna alles samen alleen door corona kan  dat niet meer. Maar eerst gingen we bijna altijd op teams bellen en nog af en toe afspreken. Maar sinds 2 weken bel ik nooit meer mee. Ik had een keer een dagje geen zin om te bellen en de volgende dag belde ik ze omdat mijn oudoom net was overleden en ik zag op straat ineens allemaal politie dus dat wilde ik gewoon even zeggen, en toen vroeg Lisanne (nep naam) waarom ik haar belde en of er wat was. Ik was dit zo niet  van haar gewend want normaal namen zij en Esmee (nep naam) altijd gewoon op. Ik zag namelijk dat zij al aan het bellen waren en ik dacht dan bel ik wel even mee. Ik zei maar gewoon dat er niks was en gelijk ging ze weer verder met bellen. Vanaf die dag heb ik ze eigenlijk nooit meer gebeld. En toen zag ik ook dat ze hun profielfoto gelijk naar een foto met elkaar hadden veranderd en ik zag weleens op insta dat ze met elkaar hadden afgesproken en nooit meer met mij. Terwijl Lisanne van haar ouders eigenlijk sowieso door corona niemand meer mocht zien. Zij negeerde mij steeds meer en we appten eigenlijk alleen nog maar over huiswerk en cijfers. vandaag kregen we een opdracht voor drama en die moet je met zijn 2tjes doen.  Dus ik vroeg of een van hen met mij wilde, toen zag ik dat Lisanne het bericht al een half uur lang had gelezen en daarna ineens antwoordde met: nee wij gaan al samen. Ik wist dus zeker dat ze snel aan Esmee had gevraagd of zij samen wilde want anders reageerde ze altijd gelijk. Esmee woont ook bij mij in de buurt en dan kwam ze meestal zonder overleg gewoon langs om bij mij een spelletje ofzo te doen maar ook dit deed ze niet meer, en ja ik weet we zitten nu in een Lock down maar ze kan heus wel een keer langskomen. 

Gelukkig heb ik ook nog een andere vriendin uit mijn klas, de rest vindt ik wel aardig maar ik vindt ze niet echt vriendinnen. Amber (nep naam) staat altijd voor mij klaar en zij heeft toevallig een profielfoto met mij der op en we kunnen altijd gewoon lachen met elkaar. zij wilde wel met mij  de opdracht doen. En ik vindt haar heel aardig maar zij woont wel heel ver weg dus we zien door corona elkaar bijna nooit.

Weet iemand wat ik moet doen want ik wil mijn besties echt niet kwijt maar ze doen echt ineens heel afstandelijk en ik voel me best wel alleen daardoor. In de zomer ga ik ook verhuizen en dan moet ik ook al met de trein naar school en zij gaan dan waarschijnlijk naar de havo en ik vwo en dan zie ik ze al veel minder maar nu dan al helemaal niet.

Ik kan zelf nooit zo goed contact met iemand zoeken en ik durf eigenlijk ook nooit wat aan iemand te vragen. 

heeft iemand tips of stel ik me gewoon aan???

Je stelt je niet aan hoor, de een heeft het sociaal makkelijker dan de ander, als je al een bff hebt waarmee je het project kan doen is er toch niks mis? Miss hebben je andere vriendinnen effe geen zin, zoals je al zij, de eene der oudoom was overleden, ik weet niet of het waar is maar dat kan ook een reden zijn. Dus wacht even een tijdje en probeer het dan weer, groetjes,

-flopflop13 


Als zij geen tijd in moeite in jou steken, zou jij eigenlijk ook geen tijd en moeite meer in hun moeten steken. Ik weet dat dit hard klinkt en niet makkelijk is. Maar uiteindelijk is het misschien wel het beste. Gelukkig heb je Amber nog dan. Het kom wel goed als je je sterk houdt!


hi bedankt voor jullie advies, ik kom er net achter dat het eigenlijk gewoon een mis verstand is dat ze mij negeren. We hebben nu weer gewoon contact en ik weet zeker dat ze het echt menen.

toch bedankt voor het advies sillie78 <3


Reageer