Skip to main content

Ik had in het eerste middelbaar (ondertussen zit ik in het 3de ) een vriendin laten we haar even kara noemen. En alles ging goed tot we in het 2de zaten en ze me op een bepaald moment volidig had laten vallen voor het meisje dat ze het jaar daar voor niet mocht laten we haar janne noemen. Kara en Janne werden dus besties en deden alle dingen samen  die ik normaal met Kara deed.

Een paar maanden voor het schooljaar eindigte kwam Kara steeds meer terug naar mij. Ik vond het raar maar ik denk dat ik het toen niet erg vond want ik kreeg mijn beste vriendin terug. Op het einde van het jaar hatten Kara Janne weer

ik vond het zeer verwarrend maar ja. Toen we naar het 3de gingen gingen ik en Kara hw doen en al de rest van mijn vrienden+ Janne bleven in latijn. Toen zat ik op eens alleen mat Kara in de klas die ik al kende voor de rest kende ik niemand . De tweede week kwam er opeens een nieuw meisje bij ons in de klas (ik vond haar maar hc) maar opeens kwam ze telkens bij mij en Kara staan en nu gaat ze niet meer weg.

Kara zegt tegen mij dat ze het nieuwe meisje l(aten we die lore noemen) ook nie mag. Maar ik ben bang dat ze mij opnieuw gaat laten vallen voor lore tot ze er genoeg van heeft en terug kom en als het niet met lore is ww wel met iemand anders.

Ik blijf er steeds meer bij nadenken wat als ze dat doet dan kan ik naar niemand mijn andere vrienden zijn niet meer in mijn klas. En eigenlijk ben ik ergens toch nog boos op Kara op me zo te laten vallen en dan doen alsof het nooit gebeurt is, ik weet niet eens of ze door had hoe hard ze me gekwetst heeft.

Maar weet iemand hoe ik haar terug kan proberen te vertrouwen? en wat ik moet doen als ze het opnieuw doet? Wat moet ik dan?

Hii,

Jeetje zeg.  Je kunt het hier met je vriendin ( Kara) over hebben dat ze je de vorige keer wel gekwetst heeft en dat niet fijn was en je nu niet weet hoe het zit en bang bent dat het weer gaat gebeuren.  Hopelijk ziet ze dan in wat ze heeft gedaan en gaat ze voorkomen dat het weer gaat gebeuren.  Als ze het toch opnieuw doet kun je misschien ook zelf omkijken naar nieuwe vrienden (?) Want dit is niet fijn als ze telkens bij je weg gaat en uiteindelijk weer komt. Hoop dat ze het niet weer doet en jullie toch vriendinnen blijven. 

Liefs ❤️

Reageer