Vraag

Bang dat mensen mijn account ontdekken

  • 8 March 2022
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hallo lieve forumleden!!

Geen idee of dit het juiste subforum is maar ja.

Random vraag maar ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt over dat je account wordt ontdekt door mensen irl?

Ik vond het forum namelijk door middel van irl vrienden en me klasgenoten weten ook over het bestaan van dit Forum. Dus ik maak me daarom wel eens zorgen over of zij dit account gaan vinden. 

In elk geval, ben ik de enige met deze zorgen?

Alvast bedankt voor je reactie!!
Groetjes, Sano07


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nee, daar ben ik idd ook bang voor. Ik deel hier letterlijk alles.. ik vraag me ook af hoe mensen reageren als ze realiseren dat dit account van mij is. Misschien negeren ze het gewoon maar ik heb best wel wat heftige dingen over mezelf gezegd lol

Reputatie 7
Badge +19

Nee ik maak me ook zorgen want mijn ouders weten het maar wie nog meer en mijn zussen ook maar ze hebben beloofd niet te kijken dus dan geloof ik ze en als ze de belofte breken maak ik ze af niet letterlijk maar dan word ik heel boos

Reputatie 7
Badge +17

Nee hoor ik ook wel. Zeker gezien mn topics . Maarja de mensen die het irl weten zouden ook weer niet verrast zijn maar toch. Ik denk wel eens aan een verandering van mn profielnaam. Als iemand een leuk idee heeft ? Ik vraag me trouwens ook af, stel eens dat je iemand herkent zeg maar, hier op het forum. dat je zeker weet dat het een klasgenoot is ofzo..

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ehhm misschien gewoon Julian ofzo want ik moet je nog herkennen en persoonlijk vind ik @Julian12 Heel mooi en ik weet niet of jij weet hoeveel julians er zijn op het forum dus maak je geen zorgen

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor jullie reacties @kwakend1tje , @wilhelmavemela en @Julian12 !

Over je naam, ik ben het eens met @wilhelmavemela , Julian is wel leuk!

 

Hoi hoi ik heb hier ook vaak over gedacht.  Dan zouden mensen het onmiddelijk herkennen. Maar zoals Julian terecht zegt dat zou wat betreft mijn bff's geen punt zijn. En de rest ach, never mind.  maar het is wel een ding inderdaad. Zeker als je niet wilt dat bepaalde mensen dingen van je weten. Gelukkig kun je je reacties laten verwijderen als het moet.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer