Bang dat mensen mij kinderachtig vinden

  • 26 February 2020
  • 10 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik zit even met iets. Ik ben namelijk dol op knuffels en heb er ook heel erg veel. Ik denk zeker meer dan 100. Onder mijn bed heb ik een grote la waar ze allemaal in zitten dus niemand ziet ze daar liggen. In mijn bed liggen er ook heel erg veel. Bij knuffels voel ik me veilig. 

Maar nu ben ik bang dat mensen mij kinderachtig vinden omdat ik veel knuffels heb. Ik ben ook erg gehecht aan die knuffels en weet niet waar ik ze moet laten als ik ze nooit meer kwijt wil. 

Hebben jullie tips voor mij? Alvast bedankt!


10 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Naira193

 

Ik zou je er niet kinderachtig om vinden, aangezien ik zelf  best veel knuffels heb. Iedereen heeft wel iets waar hij/zij zich voor schaamt/niet leuk vindt als anderen het weten. Zo gaat het nou eenmaal.

t waar ik ze moet laten als ik ze nooit meer kwijt wil. 

Je zou ook je knuffels kunnen uitzoeken welke je wel en niet wil houden. Je kunt voor jezelf dan bijv. zeggen dat je er max. 20 houdt. Je zou de rest weg kunnen doen of naar zolder.

Onder mijn bed heb ik een grote la waar ze allemaal in zitten dus niemand ziet ze daar liggen. In mijn bed liggen er ook heel erg veel.

Als niemand ze ziet liggen in de la, is dat toch geen probleem? En voor de knuffels in je bed; je zou altijd de dekens erover kunnen doen of die knuffels ook in de la, dat je ze s’avonds weer tevoorschijn haalt.

 

Hopelijk heb je hier iets aan

Amber

Hey,

Ik snap je angst, maar je hoeft er echt niet bang voor te zijn! 

Ik heb ook gewoon knuffels in de lades onder mijn bed liggen, ik ben ook heel erg aan ze gehecht en ik heb waarschijnlijk ook ongeveer jouw leeftijd ;)

Je hoeft het sowieso niet echt te vertellen aan mensen, er zijn denk ik vrij weinig mensen die ernaar vragen :) En stel dat iemand er tohh achterkomt, denk ik dat die het gewoon accepteert. Als iemand het niet accepteert is diegene echt geen goed persoon om mee om te gaan..

Hopelijk heb je er wat aan :) 

Xx

@AmberD bedankt voor je hulp! Hier heb ik zeker wat aan! 

@Bloempie  bedankt voor je hulp! Ik heb daar zeker wat aan! Ook fijn dat er meer mensen zijn die ook veel knuffels hebben net als ik. 

hi 

je hoeft je echt niet te schamen ik heb ook heel veel knuffels en ik kan niet zonder ze gewoon omdat ze veilig heid biedden en zekerheid. 
als iemand daar problemen heeft is dat zijn probleem. 
Ik moest soms videobellen met mijn mentor die maakte 1 van mijn knuffels belachelijk ik ben toen zo boos geworden dat hij schrok. Nu praat hij met mij over knuffels als mensen er naar vragen gewoon zeggen dat ze je veilig laten voelen mensen doen er dan meestal wel prima over

Reputatie 3
Badge +4

Ik snap je echt helemaal, zelf heb ik er misschien zelfs meer, knuffels geven inderdaad een veilig gevoel toch. 
gwn niks van de rest aantrekken en al helemaal niet weggooien, m’n moeder stelt het vaak voor maar ik zou daar echt niet tegen kunnen, de meeste hebben dan ook allemaal een speciale waarden voor me of een leuk verhaal dat er achter zit 

gwn niks van de rest aantrekken, als jij van je knuffels houd kan niemand daar wat aan veranderen XX Alexa 🤞❤️🍀

Badge

ik heb zelf ook heel veel knuffels en hou heel veel van knuffels en ik ben 14 en mijn vrienden vinden het eigenlijk helemaal niet raar ik slaap met 2 knuffels en de andere liggen ergen in een hoekje dus je moet het z;ef weten! maar niet wegdoen dat is zonde;) je kan bv doen dat je met je lievelings knuffels slaapt en die andere ergens neerlegt waar niemand ze ziet :))

Badge

btw als ik verdrietig ben geven ze heel veel troost en als ik een nacht zonder mijn livelings knuffel slaap dan ga ik altijd zoeken in mijn bed (want altijd al ik wakker word ligt hij ergen in mn bed of op de grond) maar dan kan ik hem natuurlijk niet vinden en dat voelt heeeeel raar

 

Bedankt voor jullie reacties! :two_hearts: Er liggen nog een paar knuffels in m’n bed en ik voel me niet meer zo onzeker. De rest ligt in m’n la onder m’n bed. Ik wil ze misschien een keer gaan uitzoeken maar voorlopig hoeft dat niet want zo lang ze onder mijn bed liggen is het geen probleem! 

Liefs, Naira193 :heart:

Hallo Naira193 :)

Ik slaap altijd op mijn knuffel en ik zou niet kunnen slapen zonder.

-TheMightySlayer

Reageer