Skip to main content

Hoi , 

Vanmorgen is mijn "pleegmama" vertrokken naar Frankrijk voor werk . Ben bang dat ze niet meer terug komt . Ben heel erg bang en erg verdrietig hierover. Heb meermaals gehuild . 

Ze had beloofd om vanavond of uiterlijk morgen terug te zijn ( lig aan planning cq rusttijden ) 

Wat kan ik nu doen om die onzekerheid weg te krijgen ??

Kan je haar niet bereiken via whatsapp of eventueel bellen? Ze komt vast wel snel terug zoals ze je al had beloofd, zo snel mogelijk! Don’t worry! :)


Heyy

 

Wat vervelend dat je daar zo onzeker en verdrietig door voelt!

 

Misschien kan je je pleegmama een berichtje sturen of eventjes met haar bellen om te vragen hoe het gaat en of ze al weet wanneer ze thuis komt? Dan heb je weer wat van haar gehoord en hopelijk stelt dat je dan een beetje gerust:slight_smile:

 

Heb je verder misschien iemand die je vertrouwd  naar wie je toe kan gaan of iemand met wie je even kan bellen? Bijvoorbeeld een vriend/vriendin of de buren.. Misschien werkt het geruststellend om niet alleen te zijn namelijk. Je kan ook altijd even bellen of chatten met de kindertelefoon als je met iemand wilt praten.. 

Telefoonnummer van de kindertelefoon : 0800-0432

 

Ook kan het werken om afleiding te zoeken tegen je angstige gedachtes. Je kan wat leuks gaan door bijvoorbeeld even een klein stukje wandelen, een leuk muziekje luisteren of een boek lezen.. Even iets doen zodat je met je hoofd ergens anders mee bezig bent!

 

Hopelijk is je pleegmama snel weer thuis! En ik weet echt zeker dat ze weer thuis komt hoor:blush:

 

Groetjes van mij!


Heyy 

Kan je haar niet bellen/appen? 

Groetjes!

 

 

 

 


Weet niet of ze aan het rijden is of lig te rusten van lange reis .

 


Oudste zus is er inmiddels om mij te verzorgen . Ze moet nu  paar uur wachten eer ze weer mag rijden . Maar moet nog naar België om bij te laden pas dan kom ze weer naar huis . Maar is dik 9 uur rijden waar ze zit .


Heb haar gisteren avond nog gebeld en lekker in haar bed geslapen . Maar wel weer gehuild .

Als.ik maar iets van haar bij me heb dan gaat het wel . Heb wel lekker geslapen.

En als alles mee zit is ze er eind van de middag weer .


Goedemorgen!👋

 

Heb haar gisteren avond nog gebeld en lekker in haar bed geslapen . Maar wel weer gehuild .

Als.ik maar iets van haar bij me heb dan gaat het wel . Heb wel lekker geslapen.

Fijn dat je haar gisteren nog even hebt gebeld voor het slapen gaan en fijn dat je daarna lekker hebt geslapen! Ook vind ik het prettig voor je dat je bij haar in het bed mocht gaan slapen zodat je iets van haar bij je had.

Wel jammer dat je weer een beetje moest huilen, maar gelukkig mag dat als je dat nodig hebt en als je even verdrietig bent. Je hebt het super knap gedaan vannacht en ik ben super blij dat je lekker hebt geslapen!

 

En als alles mee zit is ze er eind van de middag weer .

Fijn dat ze waarschijnlijk vanmiddag weer thuis is! Wil je het ons misschien nog

laten weten als ze weer thuis is?🙂

 

Groetjes van mij!


Wil naar haar werk gaan in Amsterdam. Maar Weet niet hoe ik dat moet aanpakken ???.

En ben bang dat " pleegmama" boos op me word.

 

 


Hmm, ik denk dat je haar beter even haar werk kan laten doen; ze komt waarschijnlijk vanmiddag alweer thuis! Mocht je er echt heel graag heen willen dan zou ik dat even aan je zus vragen, misschien kan die je helpen met een plan maken. Heeft zij al een auto? Of hoe oud is zij eigenlijk?

Anders zouden jullie eventueel ook met z’n tweeën met het openbaar vervoer kunnen, maar het lijkt mij handiger als je nu gewoon even leuke dingen gaat doen om het wachten tot vanmiddag te verzachten. Succes!


Oudste zus is 45 en die werk daar ook . 

En mijn jongste is 9 jaar . Tweeling zus past op ons . Daar heb ik het aan gevraagd die keurt het goed als ik maar uit kijk . 

Ik weet dat ik tot Sloterdijk moet en de rest met metro .

 


Nog dik uurtje wachten en dan kan ik " pleegmama" weer in mijn armen sluiten . Ze is onderweg vanuit Anderlecht ( Brussel)

 

 


Yessss " pleegmama"" is er weer ! 

Heb haar stevig vast gehouden en dikke knuff gegeven .


Reageer